een ontwerp!
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Hallo meiden,
Een tijdje geleden kwam ik een site tegen die zelfgemaakte sieraden verkocht.
Ook was er een mogelijkheid om een plaatje te sturen van een dolce luna ketting en die konden zij proberen iets soortgelijks te maken...
Weet iemand welke site ik bedoel?
Groetjes Rianne
Een tijdje geleden kwam ik een site tegen die zelfgemaakte sieraden verkocht.
Ook was er een mogelijkheid om een plaatje te sturen van een dolce luna ketting en die konden zij proberen iets soortgelijks te maken...
Weet iemand welke site ik bedoel?
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!
Oke dank je wel Sandra!
Nee ik zocht een ontwerp voor mijn zusje d?r 18 e verjaardag...
Ik had tegen d?r gezegd ik wil hem proberen te maken maar nadat je hem 1 keer hebt gedragen wil ik hem uitelkaar halen want dit is niet helemaal fair tegen over de maakster van het merk!
Maar goed, ik denk dat ik hier maar van af moet zien en zelf gewoon maar een beetje origineel moet doen!
Maar toch bedankt!!
Groetjes Rianne
Nee ik zocht een ontwerp voor mijn zusje d?r 18 e verjaardag...
Ik had tegen d?r gezegd ik wil hem proberen te maken maar nadat je hem 1 keer hebt gedragen wil ik hem uitelkaar halen want dit is niet helemaal fair tegen over de maakster van het merk!
Maar goed, ik denk dat ik hier maar van af moet zien en zelf gewoon maar een beetje origineel moet doen!
Maar toch bedankt!!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!
Ik heb ook zo'n site gezien, misschien wel dezelfde. Daar zegt zo'n meisje ook van stuur maar een foto dan maak ik een Otasu (ze schreef het ook nog eens verkeerd.....) voor je na. Ze had wel foto's er ook op van zgn. 'Otasu kettingen' maar ik vond ze er niet bepaald op lijken......Maar vond het toen wel lachwekkend, vooral omdat ze OtaS(!)u schreef.
Maar ja Riantje, je kunt wel een ketting van bv Dolce als voorbeeld nemen maar dan net iets andere kralen en bedels gebruiken. De uitstraling vd ketting daar gaat het toch om ? Dan heb je het niet gekopieerd vind ik. Ik vind haar kettingen ook erg leuk, en neem soms een model als voorbeeld. Maar gebruik dan kralen die IK mooi vind en bedels die ik zelf uit zoek en beplak.
Zoals al eerder gezegd, inspiratie doen we allemaal op !
Maar ja Riantje, je kunt wel een ketting van bv Dolce als voorbeeld nemen maar dan net iets andere kralen en bedels gebruiken. De uitstraling vd ketting daar gaat het toch om ? Dan heb je het niet gekopieerd vind ik. Ik vind haar kettingen ook erg leuk, en neem soms een model als voorbeeld. Maar gebruik dan kralen die IK mooi vind en bedels die ik zelf uit zoek en beplak.
Zoals al eerder gezegd, inspiratie doen we allemaal op !
Hoi,
Dat meisje van die Otasu was ik
Moet zeggen dat ik je reactie een beetje vreemd vindt. Ik had het ook van jou niet verwacht na je berichtje over Dolca Luna.
Jij doet inspiratie op van Dolca Luna en ik verzin alles zelf tot de bedels aan toe. Je zegt het zelf ook al; het leek er niet eens op. Ik heb alleen voor Otasu gekozen omdat dat een associatie oproept met swarovski, glitter en veel hangers. Het is dus expres verkeerd geschreven. Het is nooit mijn intentie om iemand na te maken.
Wat betreft die foto's. Ik kreeg veel vragen van mensen die iets hadden gezien en ook zoiets wilde. Daar moet je natuurlijk gebruik van maken
. Dat is marketing! Het gaat vaak echter alleen om de kleur en de stijl. Ik ben echt niet van plan om stad en land af te lopen om de bedels etc te zoeken die erop lijken.
Dat meisje van die Otasu was ik
Moet zeggen dat ik je reactie een beetje vreemd vindt. Ik had het ook van jou niet verwacht na je berichtje over Dolca Luna.
Jij doet inspiratie op van Dolca Luna en ik verzin alles zelf tot de bedels aan toe. Je zegt het zelf ook al; het leek er niet eens op. Ik heb alleen voor Otasu gekozen omdat dat een associatie oproept met swarovski, glitter en veel hangers. Het is dus expres verkeerd geschreven. Het is nooit mijn intentie om iemand na te maken.
Wat betreft die foto's. Ik kreeg veel vragen van mensen die iets hadden gezien en ook zoiets wilde. Daar moet je natuurlijk gebruik van maken
Gr Jolanda
dat vindt ik nou ook!
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb het geld niet voor een ketting van dolce luna of voor eentje van Otazu...
Zou heel graag willen want ze zijn verschrikkelijk mooi.
Dan moet het toch kunnen als je zelf iets soortgelijks kan maken?
Zolang je geen exacte kopies maakt.....
Groetjes Rianne!
(Riantje staat voor Rianne)
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb het geld niet voor een ketting van dolce luna of voor eentje van Otazu...
Zou heel graag willen want ze zijn verschrikkelijk mooi.
Dan moet het toch kunnen als je zelf iets soortgelijks kan maken?
Zolang je geen exacte kopies maakt.....
Groetjes Rianne!
(Riantje staat voor Rianne)
Groetjes Rianne!