quickprint.nl
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
http://www.quickprint.nl hier kun je gratis visitekaarjtes bestellen, en je hebt meer keuzes dan bij vistaprint als je t mij vraagt 

ipoingtudut
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Dat probleem heb ik bij Vistaprint. Ik heb er nog nooit iets besteld omdat ik de verzendkosten belachelijk hoog vind, maar minstens 3x in de week krijg ik mailtjes in de stijl van "voor u als onze beste klant" en "als dank voor uw bestelling" en "alleen voor vaste klanten zoals u".frieda van dam schreef:ik heb die gratis visitekaartjes genomen en ongeveer5,50 betaald aan verzendkosten en nu krijg ik om de 2 dagen mails om andere dingen bij ze te bestellen je komt er niet meer vanaf.
liefs frietje

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Monster
- Contacteer: