Dava bead and trade

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
Peeke
Bead Dreamer
Dava bead and trade

Bericht door Peeke » zo 24 apr 2005 09:28

Omdat autiesbeads er nu uitvalt omdat de leveringskosten zo hoog zijn, ben ik een beetje aan het rondsurfen om een nieuwe te vinden. Deze heb ik gevonden, ik weet niet of hij echt interressant is, heb hem nog niet helemaal uitgepluist. Ik weet ook niet echt of de verzendingskosten goed zijn.

http://www.davabeadandtrade.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes peeke

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » zo 24 apr 2005 11:23

Ohhh die lampwork kralen!! :kwijl:

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » zo 24 apr 2005 13:26

deze shop is al eens getipt door Bruno
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ht=#129681" onclick="window.open(this.href);return false;
Verzendkosten zijn ook boven de 50 dollar...
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Peeke
Bead Dreamer

Bericht door Peeke » ma 25 apr 2005 10:56

Oh sh****t, hoe komt het toch dat ze daar alleen van die hele leuke spulletjes hebben die je hier niet kunt vinden :cry:
Groetjes peeke

@ngelique
Bead Believer

Bericht door @ngelique » vr 22 jul 2005 18:00

Beetje oud topic,maar als er een groep mensen is die bij zo'n site willen bestellen...waarom verdelen jullie de verzendkosten dan niet over de hele groep? :wink:
Als de verzendkosten dan 50 euro zijn en je met 10 mensen besteld,betaal je elk 5 euro verzendkosten lijkt mij zo...
Grtx Angelique

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 22 jul 2005 18:21

het probleem is dat dan iemand het moet doorsturen naar de mensen die besteld hebben. alles uitzoeken enzo het is een heleboel werken tijd.
liefs frietje :)
kralengek

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » vr 22 jul 2005 18:40

Ferretangel schreef:Beetje oud topic,maar als er een groep mensen is die bij zo'n site willen bestellen...waarom verdelen jullie de verzendkosten dan niet over de hele groep? :wink:
Als de verzendkosten dan 50 euro zijn en je met 10 mensen besteld,betaal je elk 5 euro verzendkosten lijkt mij zo...
Om dat voor een ieder lonend te maken moet je dus wel veel bestellen en dan krijg je waarschijnlijk te maken met invoerrechten etc. Daar kun je van tevoren moeilijk rekening mee houden en degene die het regelt moet dit direct betalen en vervolgens weer terug zien te krijgen van de anderen...
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 08 aug 2005 19:28

Topic tijdelijk gesloten, sorry!

Ria zegt topic is weer open :) spam is verwijdert ;) hahahaa
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten