histoire des perles

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:
tegen komen

Bericht door eva kesteman » do 15 dec 2005 12:10

frieda van dam schreef:ik ben blij dat het gelukt is eva mischien komen we elkaar daar wel tegen :lol: :lol: :lol: ja ja we zullen elkaar wel tegen komen denk ik daar , mo kweed nie of ze daar een chatbox hebben nog nergens gezien, maar het zijn wel mooie patroontjes ook die erin staan alee vind ik toh :wink: groetjes
liefs frietje :wink:

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

al erop

Bericht door eva kesteman » do 15 dec 2005 12:12

hadewijch schreef:2 berichten
heee hadewijchje kan je er nu al op op de site groetjes

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » do 15 dec 2005 12:23

ik denk het niet eva want ze heeft me een bptje gestuurd omdat ze niet weet wat ze moet doen zou jij haar kunnen helpen :?:
want ik weet het niet goed meer hoe ik het heb gedaan het is al weer een tijd geleden .ik neem aan dat ze een code heeft gehad maar ze weet niet wat ze dan moet doen.
stuur haar een pbtje en leg haar eens uit hoe je het hebt gedaan.
vast bedankt.
kralengek

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

oesje

Bericht door eva kesteman » do 15 dec 2005 14:49

frieda van dam schreef:ik denk het niet eva want ze heeft me een bptje gestuurd omdat ze niet weet wat ze moet doen zou jij haar kunnen helpen :?:
want ik weet het niet goed meer hoe ik het heb gedaan het is al weer een tijd geleden .ik neem aan dat ze een code heeft gehad maar ze weet niet wat ze dan moet doen.
vast bedankt.
oesje kzou het echt nu niet weten hoe ik erin geraakt ben hoor maar ik zal haar een berichtje stuuren ik had ook twee mails had van deze site en ik heb mij opnieuw moeten registreren kga eens kijken ik wil helppen ta ta :wink:

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

site

Bericht door eva kesteman » do 15 dec 2005 15:11

frieda van dam schreef:ik denk het niet eva want ze heeft me een bptje gestuurd omdat ze niet weet wat ze moet doen zou jij haar kunnen helpen :?:
vast bedankt.
dus ik had ook twee mails gekregen van deze site na mijn te registreren dus eerst registreren ik heb dan mijn paswoord en mijn naam ingevuld op de site langs de rechterkant in de bovenste hoek en daarna kon ik erin :wink: ik hoop dat het zal lukken met hadewijk als het nie lukt he probeer nogmaals te registreren met andere paswoord en naam want ik heb ook moeten andere paswoord gebruiken juist heb ik de zelfde naam als in histoire( belgie) groetjes

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » do 15 dec 2005 15:32

ik hoop dat hadewijch het begrijpt ik ben benieuwd we zullen het wel horen
kralengek

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » do 15 dec 2005 16:21

Vreemd, ik had in het begin ook problemen op hdps.be.
Ik kreeg een pagina met allemaal bruine letters, een heel scherm vol.
Maar toen ik naar beneden scrolde kon je je registreren, je kan er zelfs de taal omzetten naar engels (daar hebben ze god dank aan gedacht)

Na de registratie heb ik een mailtje gekregen, ik moest daar op de link klikken en toen was mijn acount geactiveerd.

Daarna gewoon inloggen en je bent binnen.
Je moet je eerst via dat mailtje registreren, anders kom je er echt niet in.
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 16 dec 2005 15:07

ik kan niet meer op histoire de perles komen de serveur heeft gisteravond een paar dingen gedaan die een paar minuten zou duren nou vanmorgen kon ik er niet op dus ben ik naar de oude terug gegaan en gevraagt wat ik moest doen .
ik kreeg als antwoord dat ik de de computer moest uit doen en opnieuw aandoen en opnieuw proberen .
de nieuwe forum deed het nog steeds niet en toen ik naar de oude wilde gaan moest ik me opnieuw inschrijven en dat heb ik gedaan kreeg ikals antwoord dat er geen nieuwe inschrijvingen meer werd gedaan op de oude forum.
dus einde histoire de perles
ik ben benieuwd of er nog anderen hier op het forum die de zelfde problemen heeft
kralengek

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » vr 16 dec 2005 15:31

Vreemd :?

Ik heb even voor je gekeken en ik kan er gewoon op.
Ik heb gewoon toegang tot alle items.

Ik kreeg wel een melding dat als je 5 keer fout inlogd dat je dan 15 minuten moet wachten en het dan opnieuw moet proberen.

hopenlijk heb je hier wat aan.
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

site

Bericht door eva kesteman » vr 16 dec 2005 15:34

frieda van dam schreef:ik kan niet meer op histoire de perles komen de serveur heeft gisteravond een paar dingen gedaan die een paar minuten zou duren nou vanmorgen kon ik er niet op dus ben ik naar de oude terug gegaan en gevraagt wat ik moest doen .
ik kreeg als antwoord dat ik de de computer moest uit doen en opnieuw aandoen en opnieuw proberen .
de nieuwe forum deed het nog steeds niet en toen ik naar de oude wilde gaan moest ik me opnieuw inschrijven en dat heb ik gedaan kreeg ikals antwoord dat er geen nieuwe inschrijvingen meer werd gedaan op de oude forum.
dus einde histoire de perles
ik ben benieuwd of er nog anderen hier op het forum die de zelfde problemen heeft
ik kan er nog altijd op hoor friedake probeer maar nog eens jij groetjes

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 16 dec 2005 15:42

ik doe niets anders sedert 5 uur vanmorgen en krijg steeds het antwoord
entrouvable hoe kan dat nu zelfs de moderators weten er geen raad op en ik ben niet de enige.
liefs frietje :cry:
kralengek

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » za 17 dec 2005 18:11

gisteravond laat geholpen door isa en illy ben ik eindelijk op het forum geloodst en kan ik weer schema's en mooie juweeltjes zien.
ik heb zelfs een paar woorden op dat forum kunnen zetten met het beetje frans dat ik schrijven kan.
kralengek

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

blij

Bericht door eva kesteman » za 17 dec 2005 19:56

frieda van dam schreef:gisteravond laat geholpen door isa en illy ben ik eindelijk op het forum geloodst en kan ik weer schema's en mooie juweeltjes zien.
ik heb zelfs een paar woorden op dat forum kunnen zetten met het beetje frans dat ik schrijven kan.
kben echt blij dit te horen frietje dat je er terug op kan, maar hoe zou het zijn met hadewijchke zou zij nu al erop geraken denk je, ik hoop het voor haar groetjes :wink:

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » za 17 dec 2005 20:24

ja dat is waar ik heb er niets meer van gehoord .
hadewijch vertel eens is het je gelukt :?: :?: :?:
kralengek

Gesloten