histoire des perles
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
-
- Bead Monster
- Contacteer:
bij welke forum heb je je aan gemeld bij die van histoire de perles of die ik heb opgegeven.
is dat laatste het geval dan is het normaal dat je geen schema's kan krijgen want die zitten geblokeerd in histoire de perles en die het als het ware als eigendom beschouwd.
ik zal mischien moeten oppassen met wat ik zeg want meneer heeft al gedreigd met een aanklacht als er iets negatiefs over hem of zijn forum gezegd worden.
mocht er nog iemand iets willen weten dan liever per pbtje want je weet maar nooit
liefs frietje
is dat laatste het geval dan is het normaal dat je geen schema's kan krijgen want die zitten geblokeerd in histoire de perles en die het als het ware als eigendom beschouwd.
ik zal mischien moeten oppassen met wat ik zeg want meneer heeft al gedreigd met een aanklacht als er iets negatiefs over hem of zijn forum gezegd worden.
mocht er nog iemand iets willen weten dan liever per pbtje want je weet maar nooit
liefs frietje

kralengek
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Het was bij de laatste.
Ik dacht al dat ik zo'n aanmeldings post moest intypen. Ik kreeg al schrik.
Mijn beheersing van de franse taal is erg minimaal, en ik moet alles via babelfish of met een woordenboek doen.
Ik kan heel goed begrijpen dat je over HDP niets meer mag zeggen. Stel je voor krijg je zelf ook nog een rechtszaak op je dak.
In ieder geval bedankt voor je snelle reaktie.
Zou je mij net als CJ eventueel op de mailinglijst kunnen zetten over nieuwtjes omtrent HDP. Alvast bedankt.
Ik dacht al dat ik zo'n aanmeldings post moest intypen. Ik kreeg al schrik.
Mijn beheersing van de franse taal is erg minimaal, en ik moet alles via babelfish of met een woordenboek doen.
Ik kan heel goed begrijpen dat je over HDP niets meer mag zeggen. Stel je voor krijg je zelf ook nog een rechtszaak op je dak.
In ieder geval bedankt voor je snelle reaktie.
Zou je mij net als CJ eventueel op de mailinglijst kunnen zetten over nieuwtjes omtrent HDP. Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door violetmoon_17 op vr 02 dec 2005 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Dat zegt dus genoeg over "meneer".frieda van dam schreef:.....meneer heeft al gedreigd met een aanklacht als er iets negatiefs over hem of zijn forum gezegd worden.....

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Way to go, Esther! En daar is geen woord Frans bij.Esther schreef:Dat zegt dus genoeg over "meneer".Wat een asshole. Zijn forum? Hij heeft er toch een jaar niet naar omgekeken? Wat een zak zeg.

Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Nou, ik heb toch gelijk?
Ik heb me trouwens net opgegeven, kijken wat er gaat gebeuren. Maar heb ik me nu opgegeven voor het forum van Menthe of dat van *PIEP* ? Ik heb dit adres gebruikt: http://9530.aceboard.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb me trouwens net opgegeven, kijken wat er gaat gebeuren. Maar heb ik me nu opgegeven voor het forum van Menthe of dat van *PIEP* ? Ik heb dit adres gebruikt: http://9530.aceboard.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
dan heb je je opgegeven voor het forum van Menthe.Esther schreef:Nou, ik heb toch gelijk?
xxx
beadies, te leuk om te stoppen!! 

-
- Bead Monster
- Contacteer:
dames menthe en de andere moderators hebben een nieuwe site
http--www.hdps.be
je moet je opnieuw in laten schrijven maar voor het moment is het onmogelijk om er op te komen ik krijg alleen een wit scherm te zijn .
ik heb het door gegeven aan de moderators en die zeggen dat ze overstelpt zijn van aanmeldingen en desite volkomen geblokkeerd is en ik niet de enige ben met dat probleem.
ik wacht maar af tot het wat rustiger word.
ik heb de nieuwe site wel bij mijn favorieten gezet want de huidige gaat sluiten.
liefs frietje
http--www.hdps.be
je moet je opnieuw in laten schrijven maar voor het moment is het onmogelijk om er op te komen ik krijg alleen een wit scherm te zijn .
ik heb het door gegeven aan de moderators en die zeggen dat ze overstelpt zijn van aanmeldingen en desite volkomen geblokkeerd is en ik niet de enige ben met dat probleem.
ik wacht maar af tot het wat rustiger word.
ik heb de nieuwe site wel bij mijn favorieten gezet want de huidige gaat sluiten.
liefs frietje

kralengek
-
- Bead Monster
- Contacteer:
heb een foutje gemaakt het is http://www.hdps.be" onclick="window.open(this.href);return false;
liefs frietje
liefs frietje

kralengek
ik heb me ingeschreven en toen kreeg ik deze mail en ik weet niet precies wat erin staat omdat ik niet zo goed frans kan. dus ik hoop dat er iemand is die dit een beetje in grote lijn voor mij kan vertalen:
Bonjour marith,
Merci de vous être inscrit à HDPS : Histoire de Perles ! Nous sommes ravis que vous ayez choisi d'appartenir à notre communauté et espérons que vous serez heureux d'y rester.
Nous vous invitons à lire la charte de notre forum, en tête de celui-ci et à vous y conformer en vous présentant dès votre inscription.
Nous insistons aussi pour que votre participation soit active en fonction de vos disponibilités (ne fût-ce qu'en postant des messages dans les rubriques. Tout membre inactif au bout d'un mois, se verra retiré l'accès à la rubrique schémas.
Merci encore,
Menthe, Bibi et leur équipe[bbtitle]
heel erg bedank!
xx, marith
Bonjour marith,
Merci de vous être inscrit à HDPS : Histoire de Perles ! Nous sommes ravis que vous ayez choisi d'appartenir à notre communauté et espérons que vous serez heureux d'y rester.
Nous vous invitons à lire la charte de notre forum, en tête de celui-ci et à vous y conformer en vous présentant dès votre inscription.
Nous insistons aussi pour que votre participation soit active en fonction de vos disponibilités (ne fût-ce qu'en postant des messages dans les rubriques. Tout membre inactif au bout d'un mois, se verra retiré l'accès à la rubrique schémas.
Merci encore,
Menthe, Bibi et leur équipe[bbtitle]
heel erg bedank!
xx, marith
beadies, te leuk om te stoppen!! 

-
- Bead Monster
- Contacteer:
we danken u dat u zich heeft ingeschreven bij HDPS wezijn blij dat u bij
onze groep wil horen en hopen dat u wil blijven.
wij nodigen u uit om de regels van het forum te lezen en u wil voorstellen
meteen nadat u bent ingeschreven.
de bedoeling is dat u ook actief meedoet in de fuctie van uw tijd
bvb af en toe iets posten.
want elk lid die een maand onactief is krijgt het verbod om de schema's te zien.
nog hartelijk bedankt.
menthe bibi en de rest van onze groep.
ik hoop dat ik het je een beetje heb kunnen uitleggen het is een beknopte versie.
liefs frietje
onze groep wil horen en hopen dat u wil blijven.
wij nodigen u uit om de regels van het forum te lezen en u wil voorstellen
meteen nadat u bent ingeschreven.
de bedoeling is dat u ook actief meedoet in de fuctie van uw tijd
bvb af en toe iets posten.
want elk lid die een maand onactief is krijgt het verbod om de schema's te zien.
nog hartelijk bedankt.
menthe bibi en de rest van onze groep.
ik hoop dat ik het je een beetje heb kunnen uitleggen het is een beknopte versie.
liefs frietje

kralengek