Akouavie
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
Zag dat je ook op de meeting komt dan neem ik wel een armband meehadewijch schreef:ik heb ook die spiraal gebruikt hoor en ook nie zo mooi
heb er nie meer aan verder gedaan
ThxxxMiss B schreef:Jeetje Miekel!!! Dat is een mooie set!!!Ikke ook memory-wire
Groetjes, Annemieke

hey super das kei liefmiekel schreef:Zag dat je ook op de meeting komt dan neem ik wel een armband meehadewijch schreef:ik heb ook die spiraal gebruikt hoor en ook nie zo mooi
heb er nie meer aan verder gedaan![]()
ThxxxMiss B schreef:Jeetje Miekel!!! Dat is een mooie set!!!Ikke ook memory-wire
De ketting is gewoon geregen op acculon hoor!
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
trots op je werk
Je mag trots zijn op je werk mieke, goed gedaan !!
Ik probeer het binnekort wel een keer en dan probeer ik een foto te plaatsen. Tot dan !
Ik probeer het binnekort wel een keer en dan probeer ik een foto te plaatsen. Tot dan !
------------------------------------------------------
parels van juwelen maken en juwelen van parels maken
parels van juwelen maken en juwelen van parels maken
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
HOihoi,
die zijn zeker mooi.. ik maak dat soort ook wel eens met 3 of 5 of 7 lagen ofzo.. dan doe ik op 3 plekjes ofzo gewoon zon hele dunnen platte verdeler er tussen zie je niet en blijven ze wel goed bij elkaar.
en aan het oogje van de nietstift nog een leuk kraaltje laten bungelen en klaar
GRoetjes!
die zijn zeker mooi.. ik maak dat soort ook wel eens met 3 of 5 of 7 lagen ofzo.. dan doe ik op 3 plekjes ofzo gewoon zon hele dunnen platte verdeler er tussen zie je niet en blijven ze wel goed bij elkaar.
en aan het oogje van de nietstift nog een leuk kraaltje laten bungelen en klaar
GRoetjes!