histoire des perles

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 29 nov 2005 19:15

Ja dat is inderdaad raar. Maar ik moet zeggen dat de schema's ( patronen ) tegenvallen.

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 29 nov 2005 20:17

ja het meeste is deja vu en kun je vaak op andere sites vinden .
liefs frietje :wink:
kralengek

M@non
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door M@non » vr 02 dec 2005 00:13

Zijn er hier mensen die de mail die Histoire de Perles heeft verstuurd hebben gekregen en weten wat erin staat? Mijn frans is echt te minimaal om het te begrijpen.

Ik hoopte dat het een aankondiging was dat ze weer waren begonnen, maar het forum was nog steeds gesloten.

Manon
Laatst gewijzigd door M@non op vr 02 dec 2005 00:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » vr 02 dec 2005 00:27

Helaas ik kom er ook niet uit.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 02 dec 2005 06:33

Ik weet niet of ik het goed heb begrepen, maar volgens mijn beste Frans staat er dat je een mailtje naar dat mailadres kunt sturen met daarin je userid en je vraag, en dat het er dan door een moderator op wordt gezet. Dus dat er allerlei regels zijn en een nieuwe moderatorsgroep, en dan ook nog iets over de een of andere wet uit 1978 , en dat je daarom niets meer zelf op het forum mag zetten.

Zo begrijp ik het, maar dat zegt dus helemaal niets want zo goed is mijn Frans nu ook weer niet. Er kan bijvoorbeeld ook staan dat je, als je een wijziging hebt, dat naar dat adres kunt mailen.

Misschien weet een van onze Belgische dames het? Het gaat voornamelijk om dit stukje:

Le forum sera prochainement déclaré à la CNIL. Toutefois, vous disposez d'un droit d'accès, de modification, de rectification et de suppression des données vous concernant (article 34 de la loi informatique et libertés du 06/01/78 ). Il vous suffit de nous contacter à l'adresse mail suivante contact@histoiredeperles.com en précisant votre Pseudo ainsi que l'objet de votre demande.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 02 dec 2005 07:21

hoi esther ik heb het geprobeerd om het voo je te vertalen.
dit forum zal binnenkort ingeschreven worden bij de cnil.
maar u heeft het recht van toegang voor veranderingen of verwijdering van uw persoonlijke gegevens(art.34 voor informatie en vrijheid van
06/01/76)
u neemt contact op op het mailadres contact@histoiredeperles.com
met de vermelding van uw pseudo en de reden van uw aanvraag.
ik hop dat ik je een beetje heb kunnen helpen esther .
ik persoonlijk heb al mijn gegevens verwijderd uit dat forum.
kralengek

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 02 dec 2005 07:52

Waarom heb je je gegevens verwijderd Frieda? Ze kunnen toch niets met je gegevens doen? Je vult toch nergens je adres in? Alleen je mailadres toch?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 02 dec 2005 08:04

ik heb ook de mail gekregen en ik zal proberen uit te leggen wat er gaande is.
het forum is opgericht door een koppel uit frans belgie.
na een tijdje is het koppel uit elkaar gegaan en de man is gaan studeren in duitsland .
hij heeft nooit meer iets van zich laten horen en liet de problemen van het hebben van een forum over aan zijn exvriendin die er een fantastisch
forum van had gemaakt.
de meneer heeft zijn studies beeindigd in duitsland en is teruggekomen
hij zit momenteel zonder werk.
nu heeft hij opeens weer als eigenaar van het forum opgesteld terwijl hij er bijna een jaar zich er niet heeft laten zien.
alleen om zijn ex te pesten die haar levenwerk nu in rook ziet opgaan.
ik heb mijn fotos opgevraagd die op het forum staan maar heb geen antwoord gekregen.
terwijl bij de mail stond dat ik mijn gegevens en eigendommen uit het forum kon verwijderen.
ik ben geen lid meer van dat forum en heb me aangemeld bij het voorlopige forum van menthe het meisje die medeoprichter was van histoire de perles.
kralengek

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 02 dec 2005 08:11

esther ik heb er fotos en schema's staan die alleen voor leden waren bestemd nu weet ik niet wat hij er mee gaat doen omdat er bijna geen leden meer zijn want de meeste leden hebben zich uit geschreven .
hij zou de schema's kunnen verkopen of zo.
in zijn mail zegt hij dat je alle gegevens van je zelf kan verwijderen maar mijn schema's krijg ik niet terug en ik zal niet de enige zijn .
kralengek

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 02 dec 2005 08:26

ik heb hier het nieuwe adres van het voorlopige forum van MENTHE
http://forum.aceboard.net/connexion.php?verif" onclick="window.open(this.href);return false; =2&login =9530
ik hoop dat ik niets vergeten ben.
kralengek

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 02 dec 2005 08:45

frieda van dam schreef:ik heb hier het nieuwe adres van het voorlopige forum van MENTHE
http://forum.aceboard.net/connexion.php?verif" onclick="window.open(this.href);return false; =2&login =9530
ik hoop dat ik niets vergeten ben.
Ik kom niet op de pagina. Heb je het juiste adres voor me?

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 02 dec 2005 08:46

frieda van dam schreef:ik heb ook de mail gekregen en ik zal proberen uit te leggen wat er gaande is.
het forum is opgericht door een koppel uit frans belgie.
na een tijdje is het koppel uit elkaar gegaan en de man is gaan studeren in duitsland .
hij heeft nooit meer iets van zich laten horen en liet de problemen van het hebben van een forum over aan zijn exvriendin die er een fantastisch
forum van had gemaakt.
de meneer heeft zijn studies beeindigd in duitsland en is teruggekomen
hij zit momenteel zonder werk.
nu heeft hij opeens weer als eigenaar van het forum opgesteld terwijl hij er bijna een jaar zich er niet heeft laten zien.
alleen om zijn ex te pesten die haar levenwerk nu in rook ziet opgaan.
ik heb mijn fotos opgevraagd die op het forum staan maar heb geen antwoord gekregen.
terwijl bij de mail stond dat ik mijn gegevens en eigendommen uit het forum kon verwijderen.
ik ben geen lid meer van dat forum en heb me aangemeld bij het voorlopige forum van menthe het meisje die medeoprichter was van histoire de perles.
:shock:
Kan die Menthe hem niet blokkeren? Of wachtwoorden wijzigen zodat hij geen toegang meer heeft? Het lijkt mij dat ze daar het volste recht toe heeft, als "meneer" zich er een jaar niet mee heeft bemoeid en nu opeens weer eigenaartje wil spelen.

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 02 dec 2005 09:14

dat is nu juist het probleem de forum staat op zijn naam dus ze kan niets doen bovendien kan ze zelfs problemen met de justitie krijgen.
wat het nieuwe adres betreft ik heb het precies gecopieerd en ik heb ook gemerkt dat er een probleem ergens is dus ik heb de vraag voorgelegd
aan het forum van menthe en wacht nu op het antwoord .
zo gauw ik die krijg zal ik het hier doorgeven.
kralengek

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 02 dec 2005 10:55

het nieuwe adres is http://9530.aceboard.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
dat is me daar opgegeven maar je moet ingeschreven zijn en ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb om me in te schrijven ik zal eens een paar dingen proberen om er achter te komen
kralengek

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » vr 02 dec 2005 11:20

Via "Se connecter"

En dan Pas encore membre ?

Gesloten