histoire des perles

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
Nouk
Bead Designer

Bericht door Nouk » zo 27 nov 2005 15:35

Ah... dat is echt jammer! ik hoop dat de site nog terug komt!
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

histoire

Bericht door eva kesteman » zo 27 nov 2005 16:02

hennie schreef:Frieda, ik denk dat je je eerst moet voorstellen. Esther en ik hebben dat gedaan en wij hebben wel toegang tot de pdf patronen.
ik vind het ook heel triest dat de site er niet meer is, wat vinden jullie van de andere franse site , ik vind dat het geen te mooi uitleg is voor de patroontjes :cry:

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » zo 27 nov 2005 16:10

nou dan moet ik dat maar even netjes doen :lol:
ik vind die andere site ook minder goed het is niet helemaal duidelijk.
eva ben jij niet het meisje waar ik een keer mee heb gepraat op het forum histoire des perles :?:
dat was ook een vlaams meisje maar ik kan me de naam niet herinneren.
liefs frietje :wink:
kralengek

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

franse site

Bericht door eva kesteman » zo 27 nov 2005 16:18

frieda van dam schreef:nou dan moet ik dat maar even netjes doen :lol:
ik vind die andere site ook minder goed het is niet helemaal duidelijk.
eva ben jij niet het meisje waar ik een keer mee heb gepraat op het forum histoire des perles :?:
dat was ook een vlaams meisje maar ik kan me de naam niet herinneren.
heeeeeeee friedake da kan zijn hoor dat ik tegen jou gepraat heb, want ik was er alle dagen, op de franse site , ik ben vlaamse, ik begrijp moeilijk frans , ik woon in westvlaanderen :wink:
groetjes

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » zo 27 nov 2005 16:30

Bedankt Frieda voor het melden van de sluiting. Ik kan maar een heel klien beetje frans, dus ik zou het nooit begrepen hebben.

Ik heb me daarnet ook even aangemeld bij dat andere forum.
Ik kon daar gewoon de pdf's downloaden, en ik heb me niet eerst hoeven voorstellen.

Wat een geluk dat ik van "histoires de perle" praktisch alle patronen heb opgeslagen. :lol: :lol: (tja een mens is een verzamelaar). Dus ik kan ze nog nakijken vanaf mijn schijf.
:wink:
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

coby
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door coby » zo 27 nov 2005 18:10

tjah tis wat minder dan het andere forum
maar mss verandert dat wel
nu er mensen bij komen die ook op het andere franse forum kwamenAfbeelding
'Mijn verhalen zijn niet bizar, de werkelijkheid is bizar!' "Virginia Andrews"
groetjes coby

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » zo 27 nov 2005 19:55

pas op er zijn nu twee forums een die gesloten is en een tweede die voorlopig is en er zijn heel veel mensen die zich daar opnieuw aan gemeld hebben inclusief ikke we proberen met zijn allen en nieuw forum te maken want het is echt jammer als het zou verdwijnen alleen al voor de vele shema's die er gratis op stonden en die zelfs voor de nederlanders goed te begrijpen waren.
leuk dat ik jou daar ontmoet heb eva en er moeten nog meer vlaamse meiden zijn want er is een die mijn bericht op dat forum vertaald heeft want ik heb ook problemen met het schrijven terwijl ik het perfect kan spreken en lezen ik kan wel van het frans naar nederlands vertalen in schrift maar niet omgekeerd :lol:
kralengek

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

leuk

Bericht door eva kesteman » ma 28 nov 2005 10:02

frieda van dam schreef:pas op er zijn nu twee forums een die gesloten is en een tweede die voorlopig is en er zijn heel veel mensen die zich daar opnieuw aan gemeld hebben inclusief ikke we proberen met zijn allen en nieuw forum te maken want het is echt jammer als het zou verdwijnen alleen al voor de vele shema's die er gratis op stonden en die zelfs voor de nederlanders goed te begrijpen waren.
leuk dat ik jou daar ontmoet heb eva en er moeten nog meer vlaamse meiden zijn want er is een die mijn bericht op dat forum vertaald heeft want ik heb ook problemen met het schrijven terwijl ik het perfect kan spreken en lezen ik kan wel van het frans naar nederlands vertalen in schrift maar niet omgekeerd :lol: ja leuk he friedake amai kan jij da vertalen ik niet hoor kben niet zo slim , ik gebruik daarvoor de vertaalsite ik begrijp mo een klein beetje frans, deze namidag ben ik er weer hier kmoet nog gaan werken voor boterhammetjes he ta ta :wink:

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » ma 28 nov 2005 18:04

Frieda, bedankt voor de tip! Leuk forum, leuke mensen ook.

Klein beetje off-topic: Eén van de nieuwe Nederlandse forummers heeft me vreselijk laten lachen (uitsluitend goed bedoeld, hoor!!). Het woord 'even' is een typisch Nederlands stopwoordje, zoals in "ik stel me even voor", dat nauwelijks te vertalen is. In elk geval niet door 'pair(e), zoals in "je me présente paire", dat volgens mij geen enkele Française of (petite) Suisse zal begrijpen. Nederlanders snappen het na even nadenken misschien wel: hoewel 'pair(e)' idd 'even' betekent, geldt dat alleen voor de betekenis 'even' tegenover 'oneven' (= pair vs. impair). lachen1 lachen1 lachen1 lachen1 lachen1 of, zoals de Fransen het zouden zeggen: MDR (= Engels ROFL).
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

marith
Bead Designer

Bericht door marith » ma 28 nov 2005 18:07

CJ schreef:Frieda, bedankt voor de tip! Leuk forum, leuke mensen ook.

Klein beetje off-topic: Eén van de nieuwe Nederlandse forummers heeft me vreselijk laten lachen (uitsluitend goed bedoeld, hoor!!). Het woord 'even' is een typisch Nederlands stopwoordje, zoals in "ik stel me even voor", dat nauwelijks te vertalen is. In elk geval niet door 'pair(e), zoals in "je me présente paire", dat volgens mij geen enkele Française of (petite) Suisse zal begrijpen. Nederlanders snappen het na even nadenken misschien wel: hoewel 'pair(e)' idd 'even' betekent, geldt dat alleen voor de betekenis 'even' tegenover 'oneven' (= pair vs. impair). lachen1 lachen1 lachen1 lachen1 lachen1 of, zoals de Fransen het zouden zeggen: MDR (= Engels ROFL).
hihi, ik ben net zo'n malloot die in het woordenboek een woord opzoekt en niet op de context let. ahah ik zou echt zo die tekst geschreven kunnen hebben behalve het feit dan dat ik niet kom op een frans forum :lol: :wink: :oops:
xxx
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » ma 28 nov 2005 18:30

zut ik heb me netjes voorgesteld en ik krijg nog steeds geen toegang tot de patroontjes wat ook jammer is ik zie niets meer over fimo en dat was wat ik het meest in was geinteresseerd mmmmmmmmmmmmmmmrde
zoals ze het in het frans zeggen.
kralengek

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » ma 28 nov 2005 19:39

Wat gek, Frieda, ik kan gewoon overal inkomen. Misschien kun je er op dat forum een vraag over stellen?
Groeten,
Corriejanne

Gezondheid is de schoonste parel.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » ma 28 nov 2005 22:08

Ja inderdaad gek. Kun je normaal wel alle pdf bestanden openen?

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

chatbox

Bericht door eva kesteman » di 29 nov 2005 18:29

hennie schreef:Ja inderdaad gek. Kun je normaal wel alle pdf bestanden openen?
hebben jullie al eens op de chatbox geweest op de nieuwe franse site, wel ik heb er nu voor de eerste keer geweest, jammer er waren geen vlaamse kmoest mijn frans uithalen en ik kan bijna geen :? jammer toh he en ik praat zo graag, kdenk dat ik ga beginnen leren :wink:

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 29 nov 2005 19:05

mijn man heeft de vertaling voor me gedaan :lol: :lol: :lol:
ik kan wel op de chat komen maar de rest niet wel erg vreemd.
kralengek

Gesloten