woopie site

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » vr 13 mei 2005 20:43

joyas schreef:ik weet het ook niet zo goed, maar wij hebben zo'n navigatie dinges in de auto dus we komen er wel.

groetjes
natasja
same here :)

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » vr 13 mei 2005 21:06

Het is inderdaad achter het hotel. Je gaat bij de grote kruising (bij het hotel en met stoplichten) de straat in dan zie je rechts een benzinestation. Daarna is het meteen de eerste rechts en dan is het een straat rechts, volgens mij iets van de 6e rechts?? En dan zit het pand ook meteen rechts.

Het is hetzelfde gebouw als waar je je theorie en praktijk examen voor autorijden afneemt.

Tot dannnnnnnn

Ps Hemel is echt super duur, je moet eens een kijkje nemen bij posly hier in Rozenburg. Super leuke winkel en een stuk goedkoper :wink:

Janneke
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Janneke » vr 13 mei 2005 22:47

Ik vind de sieraden van Woopie juist wel leuk. Ik zou er niet zelf mee gaan lopen, maar het glimt wel lekker en ze zijn heel uitbundig.
Maar hun winkel vind ik dus drie keer niks. Veels te duur en voornamelijk plastic. Zie er nauwelijks originele onderdelen.

Enneh, misschien ga ik ook maar naar die beurs in Spijkenisse. (Ik zal es even bij het topic daarover kijken, of ik iets van adres en andere gegevens kan vinden)
groetjes! Janneke

Bernadette
Bead Interested

Bericht door Bernadette » ma 23 mei 2005 17:04

Janneke schreef:
Maar hun winkel vind ik dus drie keer niks. Veels te duur en voornamelijk plastic. Zie er nauwelijks originele onderdelen.
vindt ik dus ook. daarbij vindt ik de dames daar ook niet zo vriendelijk. in het begin ging ik er nog wel regelmatig maar ben nu al heel lang niet meer geweest. wist niet dat ze inmiddels een site hadden joh!
Groetjes Ber.

Afbeelding

Zilabel
Bead Believer

Bericht door Zilabel » ma 23 mei 2005 19:04

[quote="Janneke"]Ik vind de sieraden van Woopie juist wel leuk. Ik zou er niet zelf mee gaan lopen, maar het glimt wel lekker en ze zijn heel uitbundig.
Maar hun winkel vind ik dus drie keer niks. Veels te duur en voornamelijk plastic. Zie er nauwelijks originele onderdelen.quote]

Sluit mij hier geheel bij aan. Volgens mij hebben zij de website
pas sinds kort.

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » di 14 jun 2005 11:01

Staan wel wat leuke dingen tussen maar via de website kan je dus niets bestellen of doe ik iets verkeerd :oops: Heb wel een aantal dingetjes gezien die ik zou willen bestellen die ik bij andere kralenwinkels (online) nog niet heb gezien ...
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gesloten