Vertaalprogramma

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
Marieke
Bead Fan
Vertaalprogramma

Bericht door Marieke » di 11 feb 2003 12:22

Eigenlijk is dit niet mijn tip, maar die van Kim. Ze had hem in het oude forum geplaatst niet zo heel lang geleden. Maar ik plaats hem hier toch nog maar een keer (eigenlijk zodat ik het zelf makkelijker kan vinden)

http://babelfish.altavista.digital.com/translate.dyn" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is een hele handige site voor iedereen die geen spaans, italiaans, frans, russisch of welke taal dan ook spreekt. Je kan namelijk sites met een van de aangegeven talen vertalen naar het engels. Natuurlijk klopt de vertaling nooit helemaal 100%, maar het is toch wel handig. Ik maak er in ieder geval veel gebruik van.
Groetjes Marieke

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » di 11 feb 2003 16:07

Wat een goed idee!!
Plaatjes/foto's spreken vaak voor zich, maar soms helpt wat tekst toch beter!

Tenks a lot :D Marieke en natuurlijk Kim

groetjes
Marike

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 11 feb 2003 19:55

Bedankt voor de tip Kim.Ik vind die vertaalsite ook handig en gebruik hem regelmatig.Hoewel ik het wel heel leuk vind om eerst zelf uit te vissen wat er staat.

Kimmie
Bead Reader

Bericht door Kimmie » di 11 feb 2003 20:35

Haha, je kan deze site natuurlijk gebruiken om je buitenlandse talen op te halen. Print een stuk originele tekst uit, vertaal hem zelf en controleer het dan met de uitkomst van Babblefish hahah :lol:
Wordt erg moeilijk met mijn Russisch, maar goed :wink:

groetjes Kim

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » zo 23 feb 2003 12:14

Op http://www.euroglotonline.nl kun je ook naar het Nederlands vertalen, maar het gaat helaas wel woordje voor woordje...

Gesloten