05-01 Geisha
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Kijk eens op onderstaande link voor prachtig werkje kralen maken. Wat een kunst vind ik dit...
http://cs.beadandbutton.com/bnbcs/forums/t/24922.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes
Elly
http://cs.beadandbutton.com/bnbcs/forums/t/24922.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes
Elly
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Re: 05-01 Geisha
Sooow knap heyy!
Zo'n poppetje kost wel 100 dollar.. 
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
en daar had ik nog niet eens naar gekeken.....kijken en niet aanko(m)(p)en dus!sanegdokter schreef:Sooow knap heyy!Zo'n poppetje kost wel 100 dollar..
groetjes
Elly
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
ellybudding schreef:en daar had ik nog niet eens naar gekeken.....kijken en niet aanko(m)(p)en dus!sanegdokter schreef:Sooow knap heyy!Zo'n poppetje kost wel 100 dollar..
groetjes
Elly
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Inderdaad echte kunstwerkjes!!
Vind ze prachtig .............alleen die prijs niet hihi 
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
-
Kralenimpressie
- Bead Fan
- Contacteer:
Ze zijn mooi he! Wil me er me er ook ooit eens aan wagen, maar nu nog even niet 
Brand als sinds 1,5 jaar en haar eigen kraaltjes!
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
als de prijs bij jou dan iets aantrekkelijker is dan mag je mij als eerste koper noteren!Kralenimpressie schreef:Ze zijn mooi he! Wil me er me er ook ooit eens aan wagen, maar nu nog even niet
groetjes
Elly