Crackle beads

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Re: Crackle beads

Bericht door Sandra » zo 23 aug 2009 19:10

Je kan natuurlijk zoeken naar bijpassende kralen, maar op zich kan je er een leuke ketting met sliert van maken, doe je de grote folie kraal als eye catcher, vanaf waar eronder dan 2 slierten zijn. Dat zou ik dus doen met waxkoord, de rocailles zou ik gebruiken voor een spiraal armband.

gothicbutterfly
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door gothicbutterfly » zo 23 aug 2009 19:58

Dank je Sandra, denk dat ik daar morgen wel een idee mee kan bouwen hahahahaha. Super hoor dat er mee gedacht word hier. Thanks :applaus:
Groetjes Astrid

Iedere dag is een feestdag, maar je moet zelf de slingers ophangen

Ilsy81
Bead Dreamer

Bericht door Ilsy81 » zo 23 aug 2009 20:44

ik dacht ook gelijk aan een y-vormige ketting met de grote foliekraal als midden.
Meerdere strengen erdoor en dan onder de foliekraal een bosje kralen :D
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....
Afbeelding

gothicbutterfly
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door gothicbutterfly » ma 24 aug 2009 09:43

Bedankt Ilse.
Tis allemaal zo simpel, maar ik merk steeds meer dat ik door mijn ziekte toch heel moeiljk op, vaak de simpelste, ideetjes kom. Op een goede dag heb ik simpele ideetjes genoeg, op een slechte(re) dag komt er niks uit mijn kop :? Maar goed, zo te merken vinden jullie het geen probleem (hoop ik dan) om mee te denken en ideetjes aan te dragen. Super :applaus:
Groetjes Astrid

Iedere dag is een feestdag, maar je moet zelf de slingers ophangen

Gesloten