Soms zo inspiratieloos
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Ik heb al sinds de kerst niks meer gemaakt! Het lukt gewoon niet
. En dan denk ik, ik bestel wel wat nieuws dan komt de inspiratie vanzelf, maar zelfs kraaltjes bestellen lukt al niet. Hebben jullie dit ook wel eens?
Groetjes Desiree
Re: Soms zo inspiratieloos
Jaaa, zeer herkenbaarcreadees schreef:Ik heb al sinds de kerst niks meer gemaakt! Het lukt gewoon niet. En dan denk ik, ik bestel wel wat nieuws dan komt de inspiratie vanzelf, maar zelfs kraaltjes bestellen lukt al niet. Hebben jullie dit ook wel eens?
Groetjes Ellen.
-
Linde(koffie)
- Bead Reader
- Contacteer:
soms heb ik heel lang geen zin om iets te doen, maar dan krijg ik opeens weer de kriebels. Dan zet ik mij achter mijn kralentafel (best wel handig, zo'n aparte tafel waar alles op mag blijven liggen...) en dan bekijk ik eens al mijn kralen, en dan prul ik maar wat, en meestal komt er dan iets in mij op, en dan heb ik een mooi sieraad (meestal toch...
)
ik weet dus eigenlijk bijna nooit op voorhand wat of hoe ik ga maken...
ik weet dus eigenlijk bijna nooit op voorhand wat of hoe ik ga maken...
Kus de hand die je niet kan afhakken (en wacht tot hij zijn pantser afdoet).
- Love-beadies
- Bead Producer
Ik heb momenteel ook een enorme inspiratiedip.
Heb al meerdere sites bekeken en al heel veel kralen besteld, in de hoop dat het zo wel komt maar het wil nog niet echt lukken
Heb al meerdere sites bekeken en al heel veel kralen besteld, in de hoop dat het zo wel komt maar het wil nog niet echt lukken
Groetjes Ilona