Soms zo inspiratieloos

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
creadees
Bead Lover
Re: Soms zo inspiratieloos

Bericht door creadees » di 13 jan 2009 10:04

Ik heb al sinds de kerst niks meer gemaakt! Het lukt gewoon niet :(. En dan denk ik, ik bestel wel wat nieuws dan komt de inspiratie vanzelf, maar zelfs kraaltjes bestellen lukt al niet. Hebben jullie dit ook wel eens?
Groetjes Desiree

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » di 13 jan 2009 10:12

creadees schreef:Ik heb al sinds de kerst niks meer gemaakt! Het lukt gewoon niet :(. En dan denk ik, ik bestel wel wat nieuws dan komt de inspiratie vanzelf, maar zelfs kraaltjes bestellen lukt al niet. Hebben jullie dit ook wel eens?
Jaaa, zeer herkenbaar :wink: En dan val ik maar terug op iets maken wat ik wat betreft techniek al vaak gedaan heb, of iets met een patroon, zodat ik het niet zelf hoef te verzinnen. Al lukt het bestellen me (helaas) nog vaak wel, maar met geen flauw idee waar ik het voor moet of kan gebruiken :oops: :cry: :wink:
Groetjes Ellen.

Linde(koffie)
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Linde(koffie) » wo 08 jul 2009 19:47

soms heb ik heel lang geen zin om iets te doen, maar dan krijg ik opeens weer de kriebels. Dan zet ik mij achter mijn kralentafel (best wel handig, zo'n aparte tafel waar alles op mag blijven liggen...) en dan bekijk ik eens al mijn kralen, en dan prul ik maar wat, en meestal komt er dan iets in mij op, en dan heb ik een mooi sieraad (meestal toch... :wink: )
ik weet dus eigenlijk bijna nooit op voorhand wat of hoe ik ga maken...
Kus de hand die je niet kan afhakken (en wacht tot hij zijn pantser afdoet).

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » do 09 jul 2009 14:55

Ik heb momenteel ook een enorme inspiratiedip.
Heb al meerdere sites bekeken en al heel veel kralen besteld, in de hoop dat het zo wel komt maar het wil nog niet echt lukken :(
Groetjes Ilona

Gesloten