Foto's namaken met kleine kraaltjes....

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:
Foto's namaken met kleine kraaltjes....

Bericht door Rooos » wo 30 jul 2008 20:54

Ik vind dit heel erg knap!!! Ik ben er nog niet uit of ik het mooi vind, maar ik weet wel dat hier een heleboel geduld en aandacht voor nodig is.....
http://www.amyclarkemoore.com/

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 31 jul 2008 06:56

:shock: jeetje....dat lijkt me lastig, zo strak rond te houden....als het nou geweven is ok, heb je veel kleuren nodig en duidelijke patroon en dan kom je er wel....maar om het zo nauwkeurig rond te houden....

er bestaat trouwens 'n site waarmee je foto's om kan zetten naar weef of peyote patroon....
ah topic gevonden: http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... en+patroon" onclick="window.open(this.href);return false;

zo te zien kan je inmiddels ook ronde patroon maken!

Lynn
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Lynn » do 31 jul 2008 09:16

Jeetje ik zou het zelf niet in de kamer hangen maar het is ontzettend knap gedaan! Dat moet een gepriegel zijn om kleuren uit te zoeken en dan nog het patroon uit te tellen!

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 31 jul 2008 16:41

Oh, mijn hemeltje :shock: Die met het mensje vind ik niet zo omdat het gedraaid uit het midden komt en ze er een raar hoofd van krijgt, maar die Apple die vind ik echt mooi :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Mirjam Borger
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » vr 01 aug 2008 09:53

wohh die heeft echt engelengeduld! wat knap gemaakt zeg! Maar ik zou het zelf inderdaad niet in mijn kamer hangen...

Gesloten