as weekend geef ik mijn vriendin een workshop kado.
Het thema van deze workshop is een zomerketting.
Ik wil iets met vrolijke kleuren gaan doen het liefst allemaal zachte tinten.
De techniek mogen we dan zelf kiezen.
Iemand nog leuke suggesties/ voorbeelden hiervan!
Ideeen voor een zomerketting
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.
http://www.creadream.nl/vb/all/3082.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
dat is mijn favoriete zomerketting
vrolijke kleurtjes en gewoon makkelijk geknoopt.
je kan ook kijken welke schelpen zoal bij webwinkels te koop zijn en dan daarvoor een leuke techniek bedenken.
dat is mijn favoriete zomerketting

je kan ook kijken welke schelpen zoal bij webwinkels te koop zijn en dan daarvoor een leuke techniek bedenken.
Das toeval, zoiets heb ik laatste gemaakt (vorig weekend) en uit elkaar gehaald omdat het niet het gewenste resultaat had.
Zit te denken een lange ketting te maken met witte houten kralen...
en daar tussen gekleurde kralen en aan de onderkant vanalles hangen...zodat het beneden wat voller word
Zit te denken een lange ketting te maken met witte houten kralen...
en daar tussen gekleurde kralen en aan de onderkant vanalles hangen...zodat het beneden wat voller word
- akseona
- Bead Believer
- Contacteer:
Ik weet niet of je er nog wat aan hebt... Maar ik heb er pas één gemaakt.
Lang, model rozenkransketting, en dan groene kralen geketteld. Met tussendoor vlindertjes. Erg leuk geworden (al zeg ik het zelf)... Aan de onderkant hangt een bloem. Ik heb er helaas nog geen foto van.
Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat maken? Zet je een foto op het forum als je ketting af is?
Lang, model rozenkransketting, en dan groene kralen geketteld. Met tussendoor vlindertjes. Erg leuk geworden (al zeg ik het zelf)... Aan de onderkant hangt een bloem. Ik heb er helaas nog geen foto van.
Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat maken? Zet je een foto op het forum als je ketting af is?
Groetjes, Anoeska
Inmiddels ben ik geweest en ik zal er snel een foto van maken.
Het is niet echt een zomer ketting maarja het regende/onweerde ook hard dus de "mood" was er niet zo.
Dus heb ik een zilveren ketting gemaakt met grote ringen hierin hangen bloemen.
hij is lang dus foto maken vind ik dan wat lastig maar ga het proberen.
Foto volgt!
Het is niet echt een zomer ketting maarja het regende/onweerde ook hard dus de "mood" was er niet zo.
Dus heb ik een zilveren ketting gemaakt met grote ringen hierin hangen bloemen.
hij is lang dus foto maken vind ik dan wat lastig maar ga het proberen.
Foto volgt!
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
debbes schreef:Inmiddels ben ik geweest
Doe ik hier een slotje op, een foto van de creatie kun je dan bij "show je eigen creaties" neer zetten, dan doe je ook meteen weer mee met de wedstrijd

Als je in dit topic graag een link naar het topic in "Show je eigen creaties" wilt zetten, dan kun je dit altijd nog doen door je eigen berichtje hiervoor te wijzigen en daar de link dan in te zetten

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ