m e z e r e e m
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Een vriendin van mij maakt sieraden, misschien vinden jullie het leuk eens haar site te bekijken. Ze is bezig met edelsmeden. Het is wel anders dan wat hier gemaakt wordt. Dit is de link: http://www.etsy.com/shop.php?user_id=43894" onclick="window.open(this.href);return false;
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hai,ellytje schreef:Mooie sieraden!
Ik ben zelf ook goudsmid, en ik geloof dat er nog een aantal hier op het forum zijn.
Woont je vriendin in Amerika?
Ja ze woont in Amerika, maar gaat nu verhuizen naar Amsterdam

Hahaha, ja, het ligt je of het ligt je niet.
Ik vind dat pielen juist leuk.
Zelf heb ik dus geen talent, voor het vak en ontwerpen.
Maar bv een meisje op de opleiding die het ging doen omdat ze niet wist wat ze anders moest doen. Die kon het echt goed en super mooie ontwerpen, na 2 jaar is ze gestopt omdat ze het niet leuk vond...
(Ben vanaf vanavond pas officieel goudsmid, want dan is de diploma-uitreiking
)
Ik vind dat pielen juist leuk.
Zelf heb ik dus geen talent, voor het vak en ontwerpen.
Maar bv een meisje op de opleiding die het ging doen omdat ze niet wist wat ze anders moest doen. Die kon het echt goed en super mooie ontwerpen, na 2 jaar is ze gestopt omdat ze het niet leuk vond...
(Ben vanaf vanavond pas officieel goudsmid, want dan is de diploma-uitreiking

groetjes Elly
PS Heb je de 'gebreide' ring ook gezien? http://mezereem.com/blog/uploaded_image ... 748089.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Die' s echt fantastisch.
En gefeliciteerd!
Die' s echt fantastisch.
En gefeliciteerd!
Laatst gewijzigd door madebyme op do 12 jul 2007 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: