rings &things
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
heeft iemand al (liefst positieve!!) ervaringen bij het bestellen van deze site??
greetz
keha
greetz
keha
<font color=red>may </font><font color = orange>the</font><font color = black> rainbow</font><font color = green> always </font><font color = blue>touch </font><font color = turquoise>your</font><font color =purple> shoulder</font>
-
- Bead Interested
- Contacteer:
hihi heel toevallig heb ik daar vandaag een bestellinkje geplaatst voor een paar mala's. De site vind ik wat onhandig en normaal haak ik dan al snel af, maar hebberigheid maakt roekeloos
...
Nee, ik las ergens een goeie recensie over rings & things (wel uit 2002) en ze bestaan al heel lang (ook online) dus ik durfde de gok wel te nemen.

Nee, ik las ergens een goeie recensie over rings & things (wel uit 2002) en ze bestaan al heel lang (ook online) dus ik durfde de gok wel te nemen.
okay!
ik gebruik jou even als proefkonijn hahahaha! en wacht even af hoe de levering ging!
Ook ik haak snel af bij sites die onduidelijk zijn of veel werk kosten
maar bij rings & things hadden ze ook wel errrug leuke hebbedingetjes! grinnik!
greetz
ik gebruik jou even als proefkonijn hahahaha! en wacht even af hoe de levering ging!
Ook ik haak snel af bij sites die onduidelijk zijn of veel werk kosten

maar bij rings & things hadden ze ook wel errrug leuke hebbedingetjes! grinnik!
greetz
<font color=red>may </font><font color = orange>the</font><font color = black> rainbow</font><font color = green> always </font><font color = blue>touch </font><font color = turquoise>your</font><font color =purple> shoulder</font>
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
http://www.rings-thing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Interested
- Contacteer:

Da's goed nieuws!
en mag ik ook zo vrij zijn om te vragen wat het bestelbedrag was?

(en had je 'gift' op het pakketje laten zetten??)
greetz
-
- Bead Interested
- Contacteer:
ehm, 52.30 en daar komt dus die 7.60 bij.
Ik heb nog nooit ergens gift op laten zetten, heb wel al regelmatig op sites gezien dat je ze niet moet vragen er gift op te zetten, omdat ze dat niet doen. Je kunt het proberen.
Maar mijn ervaring is dat bij dit soort bedragen je pakje minder kans loopt eruit gepikt te worden door de douane (want daar gaat het om denk ik
), dan wanneer het over de 100 dollar wordt. Maar het blijft gokken en aangezien ik nooit meedoe aan de staatsloterij, waag ik mijn gokjes hiermee 
Ik heb nog nooit ergens gift op laten zetten, heb wel al regelmatig op sites gezien dat je ze niet moet vragen er gift op te zetten, omdat ze dat niet doen. Je kunt het proberen.
Maar mijn ervaring is dat bij dit soort bedragen je pakje minder kans loopt eruit gepikt te worden door de douane (want daar gaat het om denk ik