Hoi hoi,
ik maak al een tijdje sieraden met leerschuivers, dit gaat allemaal heel goed maar ik heb een klein probleempje.
Zo lang ik brede leren armband gebruik blijven de inslagsluitingen heel goed zitten, maar als ik leerveters (of waxkoord) gebruik om ze vast te slaan heb ik heel snel dat niet alle leerveters vast zitten in de sluiting.
Dat het inslagpinnetje bijvoorbeeld maar 2 veters vastzet en dat de andere eruit kunnen springen.
Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
Bij de armbanden van JOSH doen ze het ook zo, maar die laten niet los en ik kan jammergenoeg niet zien hoe zij dat oplossen.
Help me!
groetjes Lies
Sluiting leerschuifarmbanden met leerveters
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Sluiting leerschuifarmbanden met leerveters
Hoi Lies,
Ik was het gedon.... met die inslagplaatsjes moe. Nu zet ik het gewoon vast met Pattex secondenlijm, gold. Gaat noooiiiiit meer los, althans bij mij niet.
Ik was het gedon.... met die inslagplaatsjes moe. Nu zet ik het gewoon vast met Pattex secondenlijm, gold. Gaat noooiiiiit meer los, althans bij mij niet.