Leerveters inspiratie?

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
Patericia
Leerveters inspiratie?

Bericht door Patericia » ma 21 apr 2003 16:36

Hallo,

Ik ben op zoek naar een paar leuke voorbeelden van kettingen die gemaakt zijn met behulp van leerveters / suedeveters.
Van die lekker vrolijke hangkettingen.

Weet er iemand een leuke site??? Mn inspi is een beetje op aan het raken :?

Groetjes Patericia

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 21 apr 2003 18:13

op http://www.kralen.com/vb_sieraden.php?k ... ng=ketting" onclick="window.open(this.href);return false; kun je wel wat vinden. misschien heb je er al gekeken, misschien had je het niet gevonden, vandaar dit bericht. ;) verder ken ik geen websites waar je veel kan vinden.

Patericia

Bericht door Patericia » ma 21 apr 2003 20:16

Er staan wel een paar leuke voorbeelden tussen maar ik zoek de meer "ingewikkeldere"kettingen, maar wel heel erg bedankt voor je reactie.

Groetjes Pat

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 21 apr 2003 20:37

oh handig dat ik nu weet wat je ongeveer zoekt.
toevallig maakte iemand zo pas reclame voor haar site en we hadden het toen over haar leren kettingen. hier een voorbeeld:
Afbeelding
je kan haar voorbeelden vinden op http://www.branello.com" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?t=337" onclick="window.open(this.href);return false; gaat het over haar site en de leren veters.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 24 apr 2003 15:45

Hellup!

Ik wil graag 2 foto's plaatsen van lerenveter creaties, alleen ik kan niks op m'n eigen site plaatsen (krijg Error). Ik hoop dat je het goed vind Sandra heb ze naar jou gemaild of jij eventueel tijd hebt om ze voor mij hier neer te zetten, want ik probeer het zelf al een paar dagen. Tevens kun je ze dan bij je voorbeelden toevoegen als je wil.

Alvast bedankt!
Veel liefs,
Marlies

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 28 apr 2003 15:15

vergat het iedere keer. :oops:

maar hier zijn ze nu:
Afbeelding
Afbeelding
zien er leuk uit trouwens. :)

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » ma 28 apr 2003 15:43

hmmmm.....niet erg modegevoelig,moeten minstens 25 leerveters zijn en ook wat meer glinsteren!!O, wat ben ik toch flauw.Nee hoor Marlies, ik vind ze hartstikke leuk.Het is nog steeds mijn gastenboek irritatie,kijk daar maar eens in.En nu houd ik er over op.
Groetjes Hennie

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » ma 28 apr 2003 15:46

Marlies, waar heb je die kettingen overheen hangen want dat ziet er heel mooi uit.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » ma 28 apr 2003 16:14

Dankje wel Sandra voor het plaatsen en Hennie bedankt voor je compliment, ik snap best dat je pissig bent zou ik ook zijn. Hopelijk hier geen commetaar over.

Die bustes heb ik bij Erik Hogeslag besteld voor € 4,95 maar heb gehoord dat hij ze nu voor € 7,95 verkoopt. Heb ooit zijn e-mail adres gevonden op de prikpagina.

Maaruh Sandra, kun jij de voorbeeldjes ook gebruiken voor je site?
Veel liefs,
Marlies

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » ma 28 apr 2003 16:23

Ha ha ha :lol: Hennie! Ik dacht telkens waar heeft ze het toch over? Toen heb ik even in het gastenboek gekeken. Jammer dat sommige mensen niet waarderen welke mooie en leuke kettingen of andere werkjes met kralen wij maken. Wij niet modern??
Kijk maar naar de mooie ketting van Marlies dat zegt toch genoeg! Ik vind hem erg leuk! Die standaard is ook handig.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 28 apr 2003 16:37

ja marlies bedankt, wil het keer toevoegen. heb eigenlijk al veels te veel voorbeelden, maar wil me daarom nu ook juist gaan richten op voorbeelden waar ik niet veel van heb, en dat zijn onder andere sieraden van leren veters. ;) mocht je ooit een scherpere foto hebben dan hoor ik het graag.

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » ma 28 apr 2003 16:46

Voor degenen die nog even willen meegenieten van Kristels commentaar :wink: :
934 kristel janssen 2003-04-26 17:44:41
Leeftijd: 24
het is een leuke site je kunt wel leuke ideeen opdoen maar de ideeen die ik zelf heb zijn toch wel iets leuker al zeg ik het zelf wat meer van deze tijd juist het geen wat mijn leeftijd nu wil zien en dragen ik verkoop ze ook erg veel, sieraden die bij deze modetijd past dus veel kleur en veel glinters want het mag erg opvallen tegenwoordig. En wat misschien een tip is is om allerlei kettingen en dan niet maar 2 maar zeker een stuk of 25 en niet alleen korte ronde kettingen maar ook hele lange met mooie hangers geen bestaande hangers maar zelf gemaakte hangers... ik zelf maak alles zelf en zo is er dus niemand met een zelfde ketting
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 28 apr 2003 17:22

hahahahahahahaha LOL.
maar goed, laten we maar weer ontopic gaan over leren veters of desnoods onder kletspraat verder roddelen over haar. ;)

Gesloten