patronen 3d

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
hermien
Bead Anonymous
patronen 3d

Bericht door hermien » wo 10 aug 2005 22:07

hoi hoi
ik ben op zoek naar patronen in 3d in het nederland voor mijn kinderen ze vinden die zo leuk ze zijn 7 en 8 jaar en beginnende lezertjes wie kan me daar aan helpen.
mail dan naar petervansprundel@wanadoo.nl
groetjes hermien vna sprundel.
ik zou graag patroontjes van 3d figuurtjes willen voor mijn kinderen wie kan me daaraan helpen of sturen per mail'
groetjrs hermien van sprundel

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » za 13 aug 2005 10:09

Ik ken alleen een Spaanse site met 3d-figuurtjes, lijkt me niet iets voor jou kindjes. :lol: Ik heb wel eens een boekje gezien over zulke diertjes, was niet zo duur maar het is wel in het Duits :x Er zitten btw wel duidelijke patronen bij

hermien
Bead Anonymous

Bericht door hermien » za 13 aug 2005 13:15

hallo
ik wou je even bedanken voor je reactie heb inmiddels in de bibbiotheek ook een leuk boekje gevonden. en ook via internet een spaanse site die automaties kun over zetten in engels.
nog maals bedankt voor je reactie.
groetjes hermien van sprundel
ik zou graag patroontjes van 3d figuurtjes willen voor mijn kinderen wie kan me daaraan helpen of sturen per mail'
groetjrs hermien van sprundel

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » zo 14 aug 2005 10:24

Hee super!!! Heel veel plezier met het maken!!! :D:D:D

Gesloten