website kwijt :-(

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
Tina
Bead Discoverer
website kwijt :-(

Bericht door Tina » zo 20 mar 2005 23:13

Hallo allemaal,

Enig tijd geleden vond ik hier een link naar een Amerikaanse website (of ik heb zelf doorgeklikt van site naar site) en je raad het al.... Ik kan deze site nergens meer vinden, ik heb nu al een paar keer meer dan een uur gezocht, nu geef ik het op. Is er iemand anders die mijn omschrijving herkent?

Op de site stonden "tutorials of classes" van verschillende dingen. Je kon onder andere ijskristallen, een grappig poppetje (zijn hoofd bestond uit een grote kraal, het haar uit een paar bosjes rocailles) en een boompje maken (in een soort gordijnring gevat).

Ik hoop dat iemand dit verhaal herkent en deze site onder zijn "favorites" heeft staan en em door wil geven.

Hartelijke groeten,

Tina (vandaag haar derde ketting gemaakt :-)

Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » zo 20 mar 2005 23:20

Hai,

Was het misschien http://www.beadstudio.com?

Succes,
Roos

Tina
Bead Discoverer

Bericht door Tina » zo 20 mar 2005 23:31

Hoi Roos,

Geweldig, deze site bedoelde ik dus!

Oei...nu zou ik gelijk wel willen beginnen... Hmm... morgen misschien maar extra vroeg opstaan!

Bedankt voor je snelle reactie :)

Hartelijke groeten,
Tina

Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » zo 20 mar 2005 23:37

Haha nou succes ermee dan :D

Bye bye!

Gesloten