nieuwe hosting!

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
ocean
Bead Dreamer
Contacteer:
nieuwe hosting!

Bericht door ocean » za 05 mar 2005 14:58

Ik ben op zoek naar een nieuwe hosting want waar ik nu zit is heel erg lastig qua uploaden! Wat erg vervelend is als je je bijvoorbeeld je hele site wilt veranderen.

Deze hosting heeft wel veel qua ruimte 1000 mb. Dus zoek wel iets gelijk waardigs! Wie o Wie weet een goede nederlandse hosting. Waar je veel kan plaatsen qua fotootjes en teksten.

thnx :wink:
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 05 mar 2005 15:26

weet je zeker dat er geen andere mogelijkheid is qua uploaden?
bij vrijwel alle hosting kan je via ftp uploaden. er zijn verschillende soorten ftp programma's maar het komt erop neer dat je 2 mapjes ziet, 1tje van hosting bedrijf en 1 map op jouw pc, op zo 'n manier kun je het eenvoudig up- en downloaden. voorbeelden van programma's zijn http://www.wsftp.com/" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.ghisler.com/" onclick="window.open(this.href);return false; (die gebruik ik). tis even wennen en uitzoeken maar je kan er heel eenvoudig meerdere bestanden mee uploaden.

PS: beiden kun je gratis gebruiken, total commander vraagt wel steeds om betaling maar je mag het steeds gratis uitproberen.

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door ocean » za 05 mar 2005 15:32

Het is een amerikaans bedrijf. En er hoort zo'n ftp gedoe te zijn maar dat heeft nooit gewerkt en hun hebben het nooit kunnen oplossen. En ik heb nogal regelmatig dat ik niet kan uploaden omdat hun site uit de lucht is dus vandaar dat ik iets anders zoek wat nederlands is dan begrijp je elkaar ook beter! :wink:
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

Gesloten