ketting met vogelhuisjes

Deel tips, vragen en inspiratie over andere hobbies, bijvoorbeeld haken, scrapbooking, etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12
ketting met vogelhuisjes

Bericht door JMHols » zo 04 jan 2015 14:02

Help, ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik moet het patroon hebben van een ketting waar ook een vogelhuisje (of meer) bij zat. Nu kan ik het patroon niet terug vinden en weet ook niet meer hoe het heette. Wie kent het patroon en weet hoe die heet en/of wie de ontwerper is.
Laatst gewijzigd door JMHols op zo 04 jan 2015 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: kettibij ng met vogelhuisjes

Bericht door Vengy » zo 04 jan 2015 16:07

Bedoel je de birdhouse ketting van Yoshi Marubashi soms?
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: kettibij ng met vogelhuisjes

Bericht door JMHols » zo 04 jan 2015 16:35

Het zou kunnen, maar ik kan hem niet vinden, ik heb op mijn pc én externe schijf gezocht op 'birdhouse' maar zonder resultaat, grrr zal hem toch niet hebben weggegooid. Nou ja jammer dan. Eigenlijk wou ik alleen het vogelhuisje gebruiken voor bij een andere ketting. Ik zal toch eens verder zoeken, móet hem hebben.

Zou hij misschien anders heten?

Gebruikersavatar
AnitaD
Bead Fan
Berichten:368
Lid geworden op:wo 02 dec 2009 22:25

Re: kettibij ng met vogelhuisjes

Bericht door AnitaD » zo 04 jan 2015 16:56

Probeer anders op pinterest/google een foto te vinden, misschien dat iemand dan een oh ja momentje heeft.

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: ketting met vogelhuisjes

Bericht door JMHols » zo 04 jan 2015 18:37

IK heb hem op Pinterest gevonden, Vengy je had gelijk. Helaas bestaat er volgens mij geen website van Yoshi Marubashi. Op Pinterest staat niet bij de foto of hij Birdhouse heet. In elk geval heb ik geen bridhouse bij mijn kralenpatronen. Pff, mij ps is een tijdje terug geformatteerd, alles eraf en ik dacht op de externe schijf gezet, maar daar kan ik hem dus niet op vinden.

Gesloten