Mocht er iemand zijn die naar de meeting van sanegdokter gaat en zo 'n kussenhoes willen, laat maar weten, ik ga binnenkort wat bestellen daar, kan dan voor je meebestellen en geven tijdens de meeting.
vulling voor kussens
Ik ben al langs geweest bij hema, v&d, xenos, helaas, allemaal alleen grote kussens. Ben even gaan googelen, blijkt er al 'n complete webwinkel voor te zijn http://www.binnenkussenwinkel.nl/binnen ... x30cm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
. Ik weet niet waar jullie vulling vandaan halen?
Mocht er iemand zijn die naar de meeting van sanegdokter gaat en zo 'n kussenhoes willen, laat maar weten, ik ga binnenkort wat bestellen daar, kan dan voor je meebestellen en geven tijdens de meeting.
Re: vulling voor kussens
Ik heb de laatste keer kussenvulling bij Burmann gekocht, maar toch ook wel
bij de V&D, maar een woningstoffeerder zal ze ook wel verkopen.
bij de V&D, maar een woningstoffeerder zal ze ook wel verkopen.
~Groetjes Margriet~
Bij v&d zag ik ze alleen in 1 maat, namelijk 40x40, en wilde graag 30x30. Bij hema hebben ze ook wel kussenvullingen maar ook alleen 1 maat.
Oh dat zijn natuurlijk van die standaardmaten, ik heb even gemeten, die vanSandra schreef:Bij v&d zag ik ze alleen in 1 maat, namelijk 40x40, en wilde graag 30x30. Bij hema hebben ze ook wel kussenvullingen maar ook alleen 1 maat.
mij zijn ook idd zo'n 40x 40, vroeger verkochten mijn ouders van die zakken met polyester? (geloof ik
Maar ik heb nog nooit van een binnenkussenwinkel gehoord, handige tip!
~Groetjes Margriet~
Ja dat zei mijn moeder ook, dat we dat eventueel kunnen doen, toevallig heb ik al grote zak vulling liggen (bv voor vilt figuurtjes). Maar ben blij dat ik het toch heb gevonden, voor 2,50 ga ik het niet zelf maken. 
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik weet niet of je per se 30 x 30 moet hebben of dat je al wat hebt gevonden.
Maar bij ikea heb je binnenkussens 35x35
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60072206" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb deze zelf ook en passen volgens mij ook in een hoes van 30 x 30, ze zijn namelijk niet heel dik.
Maar bij ikea heb je binnenkussens 35x35
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60072206" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb deze zelf ook en passen volgens mij ook in een hoes van 30 x 30, ze zijn namelijk niet heel dik.
Liefs Romana
99 cent...ook geen geld! Bedankt voor de tip!
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Mocht je ergens voor de meeting kussentjes scoren dan wil ik er ook graag 2. 
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie