Hi Ingeborg, je kunt ze vinden op mijn site http://www.krista-israel.nl. Ze zijn net vers van pers dus ik heb ze nog in mijn atelier. Je bent van harte welkom om een x langs te komen.Ik zie dat je in de buurt woont zelfsIngeborg76 schreef:Wauw die witte is mooi, heb je een webwinkel of een galerie waar je deze kunt kopen danwel in het echt bekijken??? Vind deze kettingen zo leuk!
Prachtig, weer! Wat moet dat heerlijk zijn, rond te struinen in je atelier en je te laven aan al het moois ♥ Ik denk dat je zelf ook regelmatig verliefd naar je creaties kijktKrista schreef:De sjaals kunnen hopelijk weer de kast in en de lente is in aantocht, dus we kunnen weer volop showen
ik heb ze nog in mijn atelier. Je bent van harte welkom om een x langs te komen.
Het liefst zou ik ze allemaal houden Algante! Maar als er iemand anders verliefd wordt op iets is dat de kers op de taartAlgante schreef:Krista schreef:
Prachtig, weer! Wat moet dat heerlijk zijn, rond te struinen in je atelier en je te laven aan al het moois ♥ Ik denk dat je zelf ook regelmatig verliefd naar je creaties kijkt