26-06 Cabochons
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ik heb van de week op een demo 3 cabochons gemaakt met de hotpot en een mooie hanger.
Nu nog verwerken tot een mooi sieraad.
Wat vinden jullie ervan?
Gr. Jewel
Nu nog verwerken tot een mooi sieraad.
Wat vinden jullie ervan?
Gr. Jewel
- Bijlagen
-
- DSCN4194.JPG (23.31KiB)5001 keer bekeken
Re: 26-06 Cabochons
Heel leuk! Ik ben benieuwd wat je er mee gaat maken!
Mocht ik er iets van maken dan zal ik het zeker posten, maar tot op heden weet ik het nog niet wat het worden zal en het zijn pas mijn eerste dus wie weet volgen er nog veel meer en dan nog mooier.
In ieder geval bedankt voor je compliment.
Gr. Jewel
In ieder geval bedankt voor je compliment.
Gr. Jewel
Ze zijn prachtig.
-
- Bead Dreamer
Hoihoi
Erg leuk
Vind vooral die bovenste mooi, die zou mooi zijn als Cabochon
Erg leuk
Vind vooral die bovenste mooi, die zou mooi zijn als Cabochon
Mooi!! 

-
- Bead Believer
- Contacteer:
Die met die bloemetjes zijn helemaal leuk! Past helemaal bij het weer van vandaag!
Gisteren is geweest, morgen moet nog beginnen, LEEF VANDAAG!!!!
Geweldig vooral die met de bloemetjes!
Groetjes Anne
Groetjes Anne

Dames,
Bedankt voor jullie geweldige reacties.
Morgen ga ik weer aan de slag dus hopelijk komt er nog meer leuks uit.
Ben momenteel aan het sparen voor een glasslijpmachine zodat ik nog meer mooie cabochons kan maken, want ik ben er wel al achter dat je niet alleen met een hotpot verder komt.
Ik heb daarom mijn bedels te koop gezet op mp, zodat ik hopelijk snel mijn machine bij elkaar gespaard heb.
Gr. Jewel
Bedankt voor jullie geweldige reacties.
Morgen ga ik weer aan de slag dus hopelijk komt er nog meer leuks uit.
Ben momenteel aan het sparen voor een glasslijpmachine zodat ik nog meer mooie cabochons kan maken, want ik ben er wel al achter dat je niet alleen met een hotpot verder komt.
Ik heb daarom mijn bedels te koop gezet op mp, zodat ik hopelijk snel mijn machine bij elkaar gespaard heb.
Gr. Jewel
Ha Jewel,
Kijk eens bij MTN in Giethoorn naar de machine van Inland 'Swaptop-all-inn-wonder'. Dat is een slijper, polijst en zaagmachine in één. Ideaal als je klein met glas en edelstenen bezig bent, heb 'm zelf ook.
http://www.mtn.nl/start.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk eens bij MTN in Giethoorn naar de machine van Inland 'Swaptop-all-inn-wonder'. Dat is een slijper, polijst en zaagmachine in één. Ideaal als je klein met glas en edelstenen bezig bent, heb 'm zelf ook.
http://www.mtn.nl/start.html" onclick="window.open(this.href);return false;
glass is hot
Hoi hoi,
Bedankt voor de link, maar wat is deze duur.
Ik heb nu een slijpmachine gezien zo rond de € 125,-, dus daar ga ik maar voor, nu dus sparen.
Gr. Jewel
Ik heb nu een slijpmachine gezien zo rond de € 125,-, dus daar ga ik maar voor, nu dus sparen.
Gr. Jewel
Ja dat is een 1 in 3 machine. Mooi speelgoed.jewel76 schreef:Hoi hoi,
Gr. Jewel
Maar ik begrijp je wel, deze is best duur.
Houd marktplaats ook goed in de gaten met die markplaats zoekassistent, daar halen we heel veel goede apparatuur vandaan voor mooie prijzen.
glass is hot
bedankt voor de tip Krista, ben al een goed stuk op weg.
Ik heb inmiddels 3 dozen met bedels verkocht.
Jouw werkstukjes heb je die ook met de hotpot gemaakt?
gr. Jewel
Ik heb inmiddels 3 dozen met bedels verkocht.
Jouw werkstukjes heb je die ook met de hotpot gemaakt?
gr. Jewel