Hieronder eerst mijn kralen van deze laatste workshop. Er is er nog niet eentje goed, maar ik was wel supertrots toen ik de kraaltjes in de bus had.

Nou, toen mijn eigen brander kopen! Maadags heb ik mijn eerste sessie gehad, met dit resultaat:

Twee gebroken. De lichtblauwe was mijn aller-allereerste, maar haastige spoed is zelden goed.
Dinsdag móest ik ook kraaltjes maken.(Ik had twee dagen vrij). 's Middags heb ik echt serieus geoefend en deze gemaakt:

Okee, even gespeeld:

En 's avonds kreeg ik ineens de spirit toen ik mijn mandrel weer eens niet goed recht hield en ineens had ik door hoe deze bloem gemaakt moest worden. Ik weet het, helemaaaaal niet rond en helemaal vol met luchtbellen, maar het is nog oefene he?

Dan het resultaat van de volgende dag. (Zodra kindje naar bed was weer erachter gekropen

Nog steeds een heeeeleboel te leren, maar hier een paar van eergisteren.

En deze nog even los omdat ik hem zo mooi vind, vooral qua kleurtjes.

En deuze:

En tenslotte van gisteren deze.

en hier ben ik ondanks de verkleuring ook heel trots op, omdat ie zo mooi rond is en ik de dotjes toch mooi zilver heb gekregen. (Ik heb om te spelen een staafje zilverglas genomen, ondanks het feit dat ik nog natuurlijk helemaal newbie ben.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!