13/01/2011 Fimo(L)
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Weer eens een berichtje van mij.. heb van een aantal dingetjes even foto's gemaakt.
Heb namelijk toch maar een pastamachine gekocht, het gaat dan ook echt een stuk makkelijker!
Ben benieuwd wat jullie vinden!
Groetjes!
Heb namelijk toch maar een pastamachine gekocht, het gaat dan ook echt een stuk makkelijker!
Ben benieuwd wat jullie vinden!
Groetjes!
- Bijlagen
-
- Fimocanes.jpg (49.93KiB)4272 keer bekeken
Laatst gewijzigd door ladylisa1991 op do 13 jan 2011 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
"Live your dreams, like no other"
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Re: 13/01/2011 Fimo(L)
heel mooi geworden allemaal

"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Mooi!
wauw mooi zeg 
Dat dacht ik ook WAUW!!! Wat mooi met dat kleurverloop. 
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
mooi!
groetjes
Elly
groetjes
Elly
-
Kralenbloempje1
- Bead Professional
wat knap gemaakt zeg! Erg leuk!
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Dank jullie wel voor de leuke reacties!
Groetjes!
Groetjes!
- estherwijma
- Bead Monster
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Ik ga binnenkort alles wat ik heb liggen afbakken.. (hopelijk gaat het goed komen, heb een therometer:D)
Als ik ze heb afgebakkenwat is dan het beste om te doen: laten afkoelen of in (ijs)water doen??
Daarna lekker lakken en nog een keer op de foto
Wat ik daarna ermee doe weet ik nog niet helemaal.
Het is of verkopen of in een sieraad verwerken..
Groetjes!
Als ik ze heb afgebakkenwat is dan het beste om te doen: laten afkoelen of in (ijs)water doen??
Wat ik daarna ermee doe weet ik nog niet helemaal.
Het is of verkopen of in een sieraad verwerken..
Groetjes!
Je kunt de kralen het best in ijswater laten afkoelen, want doorzichtige klei wordt hier extra doorzichtig van. Voor de sterkte van de kralen maakt het niet uit.ladylisa1991 schreef:Ik ga binnenkort alles wat ik heb liggen afbakken.. (hopelijk gaat het goed komen, heb een therometer:D)
Groetjes!
Groetjes Amie
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Oke dank je!Amie schreef:Je kunt de kralen het best in ijswater laten afkoelen, want doorzichtige klei wordt hier extra doorzichtig van. Voor de sterkte van de kralen maakt het niet uit.ladylisa1991 schreef:Ik ga binnenkort alles wat ik heb liggen afbakken.. (hopelijk gaat het goed komen, heb een therometer:D)
Groetjes!
Ik heb het eens getest, en dat transparant in ijswater transparanter wordt klopt niet
Wel heb je meer kans op mooning (van die chipjes in je klei)
groetjes ikke