14/6/2010 Fimo
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Hallo allemaal,
Ik had al een aantal kralen laten zien die ik van fimo heb gemaakt.
Ik dacht laat ik eens weer fotograferen wat ik allemaal heb!
Sommige kralen staan ook in een ander topic van me (als dit niet mag, graag even zeggen!)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!! (positief/negatief, alle reacties zijn welkom)
Groetjes! De rechterkant is dezelfde set, deze heb ik 1x! Kralen met detailfoto's Creatie met detailfoto's
Ik had al een aantal kralen laten zien die ik van fimo heb gemaakt.
Ik dacht laat ik eens weer fotograferen wat ik allemaal heb!
Sommige kralen staan ook in een ander topic van me (als dit niet mag, graag even zeggen!)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!! (positief/negatief, alle reacties zijn welkom)
Groetjes! De rechterkant is dezelfde set, deze heb ik 1x! Kralen met detailfoto's Creatie met detailfoto's
Laatst gewijzigd door ladylisa1991 op ma 14 jun 2010 22:24, 3 keer totaal gewijzigd.
"Live your dreams, like no other"
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Re: 14/6/2010 Fimo
en nog meer!!
Kralen met detailfoto's
Kralensets qua kleur(en)
Kralensets qua kleur(en)
Groetjes!!!
Groetjes!!!
Zo he jij hebt niet stilgezeten
ziet er heel goed uit allemaal
vind je kikkers helemaal te gek

ziet er heel goed uit allemaal
vind je kikkers helemaal te gek
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Zijn toch leuk allemaal
Margaret
Margaret
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
dank jullie wel 
De kralen met het paars, blauwe(foto 4) heb ik gistermiddag gemaakt samen met de blauwe serie kralen(foto 5 links onder).
Groetjes!
De kralen met het paars, blauwe(foto 4) heb ik gistermiddag gemaakt samen met de blauwe serie kralen(foto 5 links onder).
Groetjes!
-
Kralenbloempje1
- Bead Professional
Wauw wat zitten er mooie tussen zeg!
Ik heb laatst ook fimoklei gekocht, maar bij mij lukt het nog niet echt om zulke mooie kralen te maken!
Ik heb laatst ook fimoklei gekocht, maar bij mij lukt het nog niet echt om zulke mooie kralen te maken!
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Gewoon blijven proberen en op internet/youtube filmpjes bekijken!!Kralenbloempje1 schreef:Wauw wat zitten er mooie tussen zeg!
Zo heb ik het geleerd
-
Willemieke R
- Bead Starter
die kikkerkralen vind ik echt te gek!

- Sylvi@
- Bead Intelligent
- Contacteer:
'k Heb zelf niet zoveel met fimo, maar ik vind deze wel erg leuk gemaakt! 
Groetjes Sylvia