Ik ben de laatste tijd weer veel aan het glasbranden.
Deze setjes wil ik jullie graag laten zien.
Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
setjes Lampwork glaskralen van Amiesieraden 22-04
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Groetjes Amie
- Moniek74
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Re: setjes Lampwork glaskralen van Amiesieraden 22-04
Mooi en knap gedaan! Met name die laatsten vind ik geweldig !
Hartelijke groet van Moniek
Erg mooi, ik hen een keer een workshop gevolgd, waserg leuk, maarniet mijn ding. Ik vind het knap wst anderen allemaal produceren! Bravo
- CharlotteW
- Bead Anonymous
- Contacteer:
Prachtig stuk voor stuk. 0.0 ervaring met glasbranden, maar deze creatie inspireert me wel om me erin te gaan verdiepen.