Hallo allemaal,
Horen beaded beads (kralen gemaakt van kralen) ook in dit subforum thuis?
Groeten,
Karin.
Beaded Beads
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Re: Beaded Beads
Ik snap de verwarring maar vind zelf dat die wel onder sieraden mag...dit subforum is meer voor fimo en glaskralen maken, dat is qua techniek heel anders dan rijgwerk. Maar zelfgemaakte kralen die geregen zijn is qua techniek wel weer beetje hetzelfde als 'gewoon' sieraden maken....
Hallo Katia,
Dat zijn kralen die van vaak met een basis van een grote kraal, die versierd worden met andere kralen. Zo'n grote basiskraal krijgt dan een jasje van kleine kraaltjes.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Groeten van Karin.
Dat zijn kralen die van vaak met een basis van een grote kraal, die versierd worden met andere kralen. Zo'n grote basiskraal krijgt dan een jasje van kleine kraaltjes.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Groeten van Karin.
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Leuk idee