Ik heb in het verleden een boel ratjes gemaakt en maak nog regelmatig visjes, hondenhoofdjes, kattenhoofdjes, varkenhoofdjes, schildpadjes en zo nogal meer dus er zijn inderdaad wel mensen die andere diertjes makennienkesieraden schreef:Hoe komt het dat iedereen die kikertjes maakt? Waarom nooit parkietjes of miertjes of lieverheersbeestjes, ratjes, hamstertjes etc.
Ze zijn wel prachtig trouwens
Kralen Irene 23-06
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ik vind je kleurgebruik altijd zo mooi Irene! Zou willen dat ik dat zo zou kunnen!!!
. Zelf nog nooit een kikker geprobeerd, vind ze erg leuk om te zien maar ze zelf maken trekt me helemaal niet 
- vleermuisje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Re: Kralen Irene 23-06
wow....ben er stil van!
echt kunst!
prachtig
liefs
echt kunst!
prachtig
liefs
Re: Kralen Irene 23-06