18/05 Stippen en dotjes....
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Prachtige kralen!!!!! 
~Groetjes Margriet~
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
- The Princess Jewelry
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Re: 18/05 Stippen en dotjes....
Dankdankdank iedereen voor de leuke reacties 
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......
Ik maak ze zelf, geef workshops en verkoop ze ookThe Princess Jewelry schreef:Wat een leuke kralen. Waar heb je die gekocht?
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......
Noem dat maar gewoon dotjes...
Ik ben een beginneling met branden en het valt niet mee om mooie dotjes en stipjes te maken.
Die van jou zijn mooi gelukt
Bebiezjoe
Bea
Ik ben een beginneling met branden en het valt niet mee om mooie dotjes en stipjes te maken.
Die van jou zijn mooi gelukt
Bebiezjoe
Bea