Het zijn aardig wat foto's, maar ik ben nu eenmaal behoorlijk productief....ik maak iedere dag wel weer wat nieuws....
Weer wat nieuwe crea's Irene 03-04
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Producer
- Contacteer:
Hier weer wat nieuwe dingetjes van mij van de laatste tijd:

Het zijn aardig wat foto's, maar ik ben nu eenmaal behoorlijk productief....ik maak iedere dag wel weer wat nieuws....
Irene van der Maas
- Biebeltsje
- Bead Designer
- Contacteer:
Re: Weer wat nieuwe crea's Irene 03-04
Echt schitterend! Je maakt mooie combi's met de kralen!
Die opgerolde leerveter in die kleurige ketting is ook leuk (tenminste, zo ziet het eruit). Hoe doe je dat, prik je daar met een naald doorheen?
Je zelfgebrande kralen zien er ook prachtig uit!
Die opgerolde leerveter in die kleurige ketting is ook leuk (tenminste, zo ziet het eruit). Hoe doe je dat, prik je daar met een naald doorheen?

groetjes weer van sarina
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
veel zeg! Erg mooi!
-
- Bead Producer
- Contacteer:
Dat is geen leerveter, dat zijn kralen van fimo.Krijsje1 schreef:Echt schitterend! Je maakt mooie combi's met de kralen!
En de bloemen staan hier inmiddels in de vaas !!!
Irene van der Maas
- x-babs-x
- Bead Believer
- Contacteer:
mooie kralen !!!
En leuk dat je eigen hangertjes hebt, mag ik vragen waar je die hebt laten maken of heb je ze zelf gemaakt ???
En leuk dat je eigen hangertjes hebt, mag ik vragen waar je die hebt laten maken of heb je ze zelf gemaakt ???
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
wat een creaties, vind ze allemaal leuk, sommige erg mooi, sommige mooi, zal het maar niet opsommen voor je.
groetjes
Elly
groetjes
Elly
-
- Bead Chatter
Erg mooi allemaal, vind vooral je glaskralen prachtig!!
En de ketting van foto 14 springt er voor mij helemaal uit, super!!
Groetjes, Simone

Groetjes, Simone