bloemen

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12
bloemen

Bericht door JMHols » za 31 okt 2015 15:34

Ik heb weer een oude hobby van mij nieuw leven ingeblazen. Nou ja oude hobby, vroeger heb ik alleen wat anjers gemaakt meer niet. Nu ben ik bezig met het maken van rozen. Van gewoon zijdelint, maar ook van New Silky Ribbon. Dat laatste geeft veel mooiere bloemen vind ik. Eerst wil ik de rozen nog wat beter krijgen, dan ga ik ook andere bloemen proberen te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil je er meer over weten en het zelf misschien ook eens proberen, ik heb er een facebook groep voor opgericht: https://www.facebook.com/groups/bloemenmaken/
Daar zet ik links, tips en foto's van mijn bloemen. Ik hoop dat op den duur ook andere mensen hun inbreng zullen geven.

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: bloemen

Bericht door Algante » za 31 okt 2015 16:43

Wat mooi, zeg! :(L)
Afbeelding
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
Moniek74
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:di 20 nov 2012 21:58
Locatie:Harderwijk
Contacteer:

Re: bloemen

Bericht door Moniek74 » zo 01 nov 2015 09:11

Wat knap, heel mooi!
Hartelijke groet van Moniek

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: bloemen

Bericht door SandraM » zo 01 nov 2015 09:54

Wauw :(L) Echt prachtig gemaakt. Wat knap!

jokevbiesen
Bead Intelligent
Berichten:1402
Lid geworden op:vr 04 jan 2013 15:02

Re: bloemen

Bericht door jokevbiesen » zo 01 nov 2015 10:00

Prachtig!

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: bloemen

Bericht door estherwijma » zo 01 nov 2015 10:26

Wow! Heel mooi!
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
SeaBeads
Bead Addict
Berichten:2015
Lid geworden op:do 16 aug 2012 20:40
Contacteer:

Re: bloemen

Bericht door SeaBeads » ma 02 nov 2015 19:07

Ze zijn prachtig! Vooral die gele roos lijkt net echt. Het allermoeilijkste lijkt me nog het maken van de steel en de blaadjes.

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: bloemen

Bericht door JMHols » di 03 nov 2015 09:18

De steel en blaadjes valt nog wel mee. De bloem is het lastigst. Je hebt 32 blaadjes die je om een stukje wat (of piepschuim eitje) moet draperen. Eerst een stel met over de hele blaadjes lijm, dan een aantal met over de helft van de blaadjes lijm en dan een paar met maar een puntje lijm. Het is echt heel ontspannen werk vind ik (als het lukt, hihi ik gebruikte wel eens verkeerde lijm en dan is het lang niet meer zo ontspannend, hihi).

Gesloten