Berg nieuwe knuffels :D

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:
Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door trutdelamode » wo 15 aug 2012 09:46

Ik stond afgelopen zondag op een markt (dawanda designmarkt in het Meininger hotel, voor als er toevallig iemand op visite is geweest :D) en heb dus de afgelopen weken flink zitten zwoegen om genoeg spullen te hebben om mijn hotelkamertje enigszins te vullen, en dit zijn de nieuwe knuffels :D

Alice popje
Afbeelding
Afbeelding

Baboesjka rammelaar
Afbeelding
Afbeelding

Bezig Bijtje
Afbeelding
Afbeelding

Hondjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Roodkapje
Afbeelding
Afbeelding

Teckeltje
Afbeelding
Afbeelding

en een Wolfje
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Juul
Bead Interested
Berichten:158
Lid geworden op:wo 01 aug 2012 08:05

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door Juul » wo 15 aug 2012 09:54

Wat ontzettend leuk zeg!!! Vind dat bezige bijtje echt heel erg mooi!! :applaus:

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door Zina » wo 15 aug 2012 09:58

Enig! :(L)
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door SandraM » wo 15 aug 2012 11:05

heel leuk!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door Sandra » wo 15 aug 2012 11:30

leuk zeg, vooral het hondje! Ging het goed op de markt? Had de neiging erheen te gaan maar kon helaas niet die dag. Had je wel nog vakantie gehad? Ik kwam je 'tegen' op de dawanda website en zag er melding dat je vanaf datum x weer bereikbaar ben. ;)
De creaties zijn echt heel leuk. Wat ik me nu afvroeg, zijn dit soort knuffels ook voor babies geschikt die graag alles in de mond stoppen? Heb jij tips waar op te letten? Ik wil graag eens wat knutselen voor mijn baby maar twijfel in hoeverre je daarvoor zomaar vilt mag gebruiken.

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door trutdelamode » wo 15 aug 2012 11:44

Bedankt voor de lieve reacties :)

Sandra, ik vond het wel lekker gaan, zeker aangezien ik normaal gesproken veel minder verkoop dan een andere verkoopsters die ik ken, maar dit keer zat maar een paar tientjes onder hun omzet en zelfs boven die van anderen :) En ik heb anderhalve maand geleden 2 weken vrijgehad, de winkel had ik vorige week puur dichtgegooid zodat ik in de al ingepakte tassen niet op zoek hoefte te gaan. naar een bestelling :)

En vilt zou veilig moeten zijn voor babies, in ieder geval zolang je niet van dat hele goedkope synthetische spul gebruikt dat al begint te pluizen zodra je het aanraakt. Wolvilt is waarschijnlijk het beste, maar ik ben allergisch dus ik gebruik de stevigste en zachtste mix die ik tot nu toe heb kunnen vinden. Ik heb alleen geen idee of sabbelen kan leiden tot inname van stukjes vilt, dus voor de zekerheid gebruik ik het niet op armpjes en beentjes en andere delen die snel in monden verdwijnen :)
Verder moet je gewoon bij hele kleintjes nergens knopen op zetten en het liefst zo min mogelijk kleine delen gebruiken (daarom hebben mijn olifantjes bv geen losse armen).

Ik hoop dat je wat aan m'n boek hebt :p

MG Jewelry
Bead Interested
Berichten:167
Lid geworden op:wo 09 feb 2011 19:35
Contacteer:

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door MG Jewelry » wo 15 aug 2012 11:55

Ik vind ze errug leuk. :(L)

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door Sandra » wo 15 aug 2012 11:57

trutdelamode schreef:...

Ik hoop dat je wat aan m'n boek hebt :p
boek?? :D Ben nieuwsgierig....heb jij 'n boek uitgebracht?

Per Elle
Bead Fan
Berichten:383
Lid geworden op:ma 22 jun 2009 18:30
Locatie:Noordwijk
Contacteer:

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door Per Elle » wo 15 aug 2012 12:02

Ze zijn schattig om te zien :(L)

Ellen

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door Sandra » wo 15 aug 2012 12:05

ah gevonden http://en.dawanda.com/shop/trutdelamode ... p_products" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel leuk dat je zo babyspeelgoed kan maken. zo vaak dat mensen wat cadeau willen geven en dan is zoiets unieks natuurlijk erg leuk.

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door trutdelamode » wo 15 aug 2012 12:10

Sandra schreef:
trutdelamode schreef:...

Ik hoop dat je wat aan m'n boek hebt :p
boek?? :D Ben nieuwsgierig....heb jij 'n boek uitgebracht?
Haha, ik bedoelde mijn berichtje....die ziet er op mijn mobiel uit als een half boek :D
Ik vergeet steeds dat op het internet niet altijd alles overkomt zoals het bedoeld is :(

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door Sandra » wo 15 aug 2012 12:16

hihi geeft niet, twijfelde wel al beetje of je het bericht bedoelt. heb er zeker wat aan, dank je wel. ik hou wel van knutselen en als het iets is wat wellicht nog van pas kan komen zoals 'n knuffel voor de baby dan is dat heel erg leuk om te doen. voor zover ik het zelf kan hoor ;-) maar ach, a craft a day keeps the stress away. ;)

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door trutdelamode » wo 15 aug 2012 12:23

Sandra schreef:hihi geeft niet, twijfelde wel al beetje of je het bericht bedoelt. heb er zeker wat aan, dank je wel. ik hou wel van knutselen en als het iets is wat wellicht nog van pas kan komen zoals 'n knuffel voor de baby dan is dat heel erg leuk om te doen. voor zover ik het zelf kan hoor ;-) maar ach, a craft a day keeps the stress away. ;)
Gelukkig maar :D

Knuffeltjes maken is niet zo moeilijk hoor, ik kan het ook en ik zou er toch echt niet aan moeten denken een kledingstuk ofzo te moeten maken.....ik snap echt niks van zoompjes en ritsen :(
Als je ooit begint en hulp nodig hebt roep je maar (geldt voor iedereen trouwens), zolang de studie niet te druk is reageer ik in principe binnen 24h op mailtjes en ik heb nog een stuk of 10 patroontjes liggen waarvoor ik nog geen tijd heb gehad om er een handleiding bij te maken, maar de onderdelen en een snel gebrabbelde uitleg wil ik best mailen :)

Erica1979
Bead Interested
Berichten:154
Lid geworden op:di 31 jul 2012 21:41
Locatie:Provincie Zeeland

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door Erica1979 » wo 15 aug 2012 12:44

Ik heb de naaimachine wel helemaal gehad......
zoveel al gemaakt, voor de kids en voor mezelf......
vanaf dat de 3e geboren is is dat echt helemaal niks meer.....
en ik heb ook geen zin meer om het te gaan pakken, ik heb geen aparte ruimte en het geeft zoooooo veel troep...... en dat heb ik eigenlijk al genoeg!

OrnamentoPuella
Bead Dreamer
Berichten:691
Lid geworden op:za 28 apr 2012 08:16

Re: Berg nieuwe knuffels :D

Bericht door OrnamentoPuella » vr 17 aug 2012 12:46

Heel mooie knuffeltjes maak je! Zo enig! :(L)
Carpe Diem
Leer uit je fouten

Gesloten