Knutsels 08/08: etagères servies, portomonneetjes.

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Gebruikersavatar
Stormpie89
Bead Starter
Berichten:88
Lid geworden op:do 10 jul 2008 18:46
Contacteer:
Knutsels 08/08: etagères servies, portomonneetjes.

Bericht door Stormpie89 » ma 08 aug 2011 22:42

Afbeelding

Afbeelding

Hierbij een aantal knutsels voor mijn eerste braderie (aankomende zaterdag). Een aantal etagères van servies mix oud en nieuw (eerste collage). En portomonneetjes met foam bewerkt en opgevrolijkte notitieboekjes (tweede collage).

Sorry voor de slechte collages / en foto's. Maar goed jullie krijgen in ieder geval een indruk ;).

Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Dan nog een vraag: wat is een redelijke prijs te vragen voor een etagère? Ik dacht zelf aan een prijs tussen de 7.50 en 10.00 euro?

Hetzelfde voor de portomonneetjes (ik dacht rond de 2 euro?) En de notitieboekjes rond de 2.50? Qua materiaalkosten waren deze twee knutsels namelijk niet veel.
Moeilijk moeilijk zo`n eerste braderie hihi. [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Gebruikersavatar
moisame
Bead Chatter
Berichten:3541
Lid geworden op:wo 02 sep 2009 21:30
Contacteer:

Re: Knutsels 08/08: etagères servies, portomonneetjes.

Bericht door moisame » di 09 aug 2011 09:12

Het is allemaal wel erg leuk geworden, veel sucses met de verkoop!

Groetjes Anne :byebye

Vicky P
Bead Lover
Berichten:492
Lid geworden op:di 12 jul 2011 15:56

Re: Knutsels 08/08: etagères servies, portomonneetjes.

Bericht door Vicky P » wo 10 aug 2011 05:25

Ik denk niet dat je je prijzen moet gaan baseren alleen op je materiaalkosten. Leuk als je voordelig uit bent, maar ik zou even goed vergelijken met wat je in de winkel voor normale standaard producten betaalt. 7,50 voor een etagiere is weinig hoor......ik denk als je 12,50 vraagt je nog steeds een heel scherpe prijs hebt. Als iemand nl zelf zo'n etagiere zou willen maken, is die meer kwijt voor de onderdelen om nieuw te kopen......
Notitieboekjes en portemonneetjes mag je ook best iets meer voor vragen...2 euro en 2,50 zijn echt weinig....
Bij notitieboekjes zou je zelfs iets kunnen doen van; 3,50 per stuk en 2 voor bv 6 euro.
Heel veel succes op de braderie...en laat je weten hoe uiteindelijk je verkoop is geweest?
Groetjes,
Vicky

Gebruikersavatar
MB
Bead Aholic
Berichten:4097
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 12:55
Contacteer:

Re: Knutsels 08/08: etagères servies, portomonneetjes.

Bericht door MB » wo 10 aug 2011 18:16

Dat ziet er superleuk en vrolijk uit :applaus: , ik zou ook iets meer vragen, je hebt
er ook je werk aan, succes en een goede verkoop!
~Groetjes Margriet~

Gesloten