2 Nieuwe knuffels :D

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
trutdelamode
Bead Believer
Contacteer:
2 Nieuwe knuffels :D

Bericht door trutdelamode » do 09 jun 2011 18:31

De afgelopen weken 2 nieuwe knuffels gemaakt, opnieuw gebaseerd op m'n 'schetsjes' als je het zo wilt noemen :? De eerste is had een soort van tulpen-meisje moeten zijn, maar ik vind de tulp meer op een kroontje lijken dus nu is ze een prinsesje en de tweede is een hagedis.

Afbeelding
Afbeelding

Geen idee of er iemand op dit forum zit die er überhaupt interesse in heeft, maar ik ben bezig om van alles patroontjes die goed uitpakken de patronen te verkopen zodat mensen ze ook zelf kunnen maken en ik zoek voor deze 2 nog 2 of 3 mensen die ze zouden willen proberen (uiteraard krijg je de patroontjes gratis toegestuurd, ik ben niet helemaal gek). Wel mensen die wat ervaring hebben, want je krijgt als instructies gewoon een heel simpel geschreven instructieblad (beetje onnodig om 3 pagina's met tekeningen en instructies te maken voordat ik weet of het patroon ook voor anderen werkt) maar ik beloof dat het te volgen zal zijn. Als je interesse hebt, laat me dat dan aub weten via m'n blog http://trutdelamode.blogspot.com/2011/0 ... sters.html
Laatst gewijzigd door trutdelamode op do 09 jun 2011 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.

DZG
Bead Designer
Contacteer:

Re: 2 Nieuwe knuffels :D

Bericht door DZG » do 09 jun 2011 18:35

vooral dat hagedisje is gaaf zeg! ben zelf niet zo crea bea met stof.

JMHols
Bead Monster

Bericht door JMHols » do 09 jun 2011 19:10

Ze zijn heel leuk, volgens mij is er ook wel animo voor de patronen.

Al heb ik dat naaiwerk wel vaker gedaan, ik ga het toch niet voor je proberen, ben helemaal gestopt met dat naaiwerk, heb er geen zin meer in. Veel succes in elk geval.

scubadoo
Bead Designer

Bericht door scubadoo » do 09 jun 2011 19:40

Ik vind de hagedis ook erg leuk!

Jennifer
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Jennifer » do 09 jun 2011 19:44

Die hagedis is echt super stoer! En ik zie echt wel een tulp hoor in de bovenste!
Gisteren is geweest, morgen moet nog beginnen, LEEF VANDAAG!!!!

heaven7
Bead Interested

Bericht door heaven7 » do 09 jun 2011 20:12

Oh wat leuk! Ik wil de hagedis wel proberen mits je ze met de hand kan naaien ;)

trutdelamode
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door trutdelamode » do 09 jun 2011 20:44

Bedankt voor alle lieve reacties :D
heaven7 schreef:Oh wat leuk! Ik wil de hagedis wel proberen mits je ze met de hand kan naaien ;)
Op ware grootte gaat het wel erg lang duren (hij's ong 36 cm lang uit m'n hoofd) maar als je het patroon met 50% ofzo verkleind zou het te doen zijn lijkt me.

Als je op m'n blog een berichtje met met zonodig je email achterlaat stuur ik hem op zodra ik de tekst klaar heb (alles op 1 plek is wat overzichtelijker).

Gesloten