Kabeltrui voor mijn jongste
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Zoals beloofd hier een foto van de trui die ik voor mijn jongste dochter gemaakt heb. Hij is nog een beetje ruim, dus ze kan er nog in groeien. Gisteren afgemaakt en ze wilde hem vandaag gelijk aan. Na het breien van de col zag ik dat er in het voorpand een foutje zit
, maar goed, daaraan kun je zien dat het zelfgemaakt is zullen we maar zeggen.

Groetjes, Marjan
Re: Kabeltrui voor mijn jongste
Wowwwwwwww
ik wil er ook een

"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
-
Kralenbloempje1
- Bead Professional
hij is leuk geworden!!
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Héél mooi!!!!
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
Nou, je hebt wel eer van je werk. Hij is heel erg mooi geworden.
Leuk om te doen, He?
Leuk om te doen, He?

Groetjes
Hilde
- estherwijma
- Bead Monster
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Bedankt voor jullie leuke reacties!
@ Hilde
Het was heel leuk om weer eens een keer een trui te maken, maar ik ben wel blij dat hij af is! Er gaan toch een hoop uurtjes in zitten.
@ Hilde
Het was heel leuk om weer eens een keer een trui te maken, maar ik ben wel blij dat hij af is! Er gaan toch een hoop uurtjes in zitten.
Groetjes, Marjan
- Elan Design
- Bead Interested
- Contacteer:
Leuk!
Hier heb ik geen geduld voor, duurt me te lang
Hier heb ik geen geduld voor, duurt me te lang
Respect hoor! Het enige wat ik nog een beetje kan is haken en dan nog kom ik niet verder dan een pannenlap... dus dat foutje, die zie ik niet eens...
Mooi hoor
Enne dat foutje zie ik ook niet hoor
Enne dat foutje zie ik ook niet hoor
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
wow, wat een werrk is dat geweest zeg, ik ben soms aan een sjaaltje bezig en dat ligt na een tijd halfafgemaakt achter de bank. Ben alleen de hele tijd naar dat foutje aan t zoeken, wat is het?
Ik vermoed een kabel die ergens onder door had gemoeten ipv overheen of iets dergelijks, maar denk dat je het echt moet weten waar het zit, om het te kunnen ziennienkesieraden schreef:wow, wat een werrk is dat geweest zeg, ik ben soms aan een sjaaltje bezig en dat ligt na een tijd halfafgemaakt achter de bank. Ben alleen de hele tijd naar dat foutje aan t zoeken, wat is het?
Tenminste ik heb 1 keer kabels geprobeerd te breien en toen kwam ik er achter dat het heel erg opletten was, wanneer een kabel onderdoor en wanneer overlangs moet
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Er zit een kabelpatroontje in dat in de teruggaande toer vier steken recht ertussen heeft, een ribbeltje zeg maar. En die vier steken recht heb ik ergens iets boven de helft averecht gebreid. Dus in plaats van 7 ribbeltjes boven elkaar zit er 1, dan eentje niet, en dan weer 5.
Valt niet heel erg op, maar ik baalde ervan omdat ik het pas na het afhechten van de boord zag.
Valt niet heel erg op, maar ik baalde ervan omdat ik het pas na het afhechten van de boord zag.
Groetjes, Marjan