Pagina 1 van 1

Gehaakte bloemetjes

Geplaatst: ma 28 jun 2010 13:57
door De Sierkip
Ik heb er een heleboel gehaakt, moet voor de meeste nog een bestemming bedenken, maar voor deze heb ik die gevonden in de vorm van bloemenbroches. Wat vinden jullie ervan?

Afbeelding
Afbeelding

Re: Gehaakte bloemetjes

Geplaatst: ma 28 jun 2010 14:17
door Kralenbloempje1
Wauw wat zijn ze mooi geworden, vind vooral de eerste heel erg mooi met de bloemenkraaltjes eronder.

Re: Gehaakte bloemetjes

Geplaatst: ma 28 jun 2010 14:53
door moisame
Wat een fantastische mooie bloemmen!

Groetjes Anne :byebye

Re: Gehaakte bloemetjes

Geplaatst: di 29 jun 2010 20:00
door De Sierkip
Dank jullie wel!! :D

Re: Gehaakte bloemetjes

Geplaatst: di 29 jun 2010 20:51
door sanegdokter
Suuupermooi! Kzou ze zo op mn tas naaien! :mrgreen:

Re: Gehaakte bloemetjes

Geplaatst: do 01 jul 2010 10:51
door Saga Suus
Superleuk! Zo knap gemaakt!

Re: Gehaakte bloemetjes

Geplaatst: do 01 jul 2010 11:37
door beertje
nice erg leuk :love: :love: :love: :love:

Re: Gehaakte bloemetjes

Geplaatst: do 01 jul 2010 13:46
door snoep
gezellige bloemen

ziet er leuk uit

Re: Gehaakte bloemetjes

Geplaatst: vr 02 jul 2010 06:25
door kralenroosje
echt schattig vooral de broche :applaus: :byebye

Re: Gehaakte bloemetjes

Geplaatst: vr 02 jul 2010 17:15
door De Sierkip
Hihi, het zijn allebei broches! :lol: Maar snap 't hoor! Bedankt voor de leuke reacties!! :D

Re: Gehaakte bloemetjes

Geplaatst: vr 02 jul 2010 23:39
door MB
Leuke vrolijke broches :(L)

Re: Gehaakte bloemetjes

Geplaatst: ma 05 jul 2010 18:24
door De Sierkip
Dank je!! :D