Zpagetti - punnikmolentje

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Frutsel
Bead Producer
Contacteer:
Zpagetti - punnikmolentje

Bericht door Frutsel » do 29 apr 2010 06:54

Even een nieuw topic omdat Marjon trots haar tas laat zien en ik gestrand ben met Zpagetti.
Ik wil haar topic niet overnemen (Moon, je hebt gelijk).

Toen ik eerder deze week de Zpagetti kocht, had ik een punnikmolentje in de hand. Ik wil met dun gepunnikte wol hetzelfde proberen als men met Zpagetti doet. Heb dat molentje niet gekocht omdat ik het hier lokaal had besteld. Gisteren is de bestelling aangekomen zonder molentje. Geen groot leed maar ik baal wel. Morgen een lange week uit, was er helemaal klaar voor. Tegen de tijd dat ik weer thuis ben is het molentje misschien wel gearriveerd en kan ik ermee spelen maar daar heb ik nu niks aan.

Hard tegen hard is dat als de winkel zich niet aan de afspraak houdt ik me vrij voel om het molentje elders te kopen.
Ik ga naar Duitsland. Naar het land van de interessante wolletjes. Wedden dat ze daar ook die molentjes hebben!!!
Heb nog erg veel pijn in de schouder en misschien moet dat eerst over zijn voor ik rondjes kan draaien met een punnikmolentje dus waar gaat het helemaal over.

Rant over.

Fijn weekend, fijne koninginnedag iedereen!!

Edit:
Nu bovenstaande dus voorlopig niks wordt, hoop ik dat mijn Fimo spulletjes vandaag komen, en dat er daar ginds behalve een magnetron ook een oven aanwezig is. Anders word't kruiswoordpuzzelen. :-(( Kralen bouwen lijkt me leuker. [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Moon
Bead Dreamer

Re: Zpagetti - punnikmolentje

Bericht door Moon » do 29 apr 2010 07:45

Ja leuk een nieuw topic. Nou balen zeg dat het molentje er niet bij zat.

Heb je al eens met fimo gespeeld?

Veel plezier in Duitsland en hopelijk scoor je daar een boel leuke spulletjes om mee aan de slag te gaan.
Groetjes van Monica

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » do 29 apr 2010 08:00

Ja, ik heb weleens gefimoot. Dat was in de tijd van de beertjes onder een pergolaatje. Nu heb ik een kralenroller en een vormenpers (?) onderweg, en Fimo natuurlijk.
Een kunstenaar ben ik niet, met Fimo, maar wil ook die uitdaging eens proberen.

Nu even wachten wanneer de dochter klaar is met werken, gaan we vandaag nog of morgen. :banaan:

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » ma 17 mei 2010 18:50

Heb ondertussen een punnikmolentje, heb ook al wat bollen wol gedraaid, heb enkele steken geprobeerd te breien en dat ziet er goed uit. verder brei ik voorlopig even niet, de schouder doet verdraaid veel pijn, en met het punnikmolentje doe ik maar een halfuurtje of zo per dag. Ik wil per se die schouder over. Ben vol goede hoop over het breien met die draad - en heb nog heel veel geschikte 'wol' om weg te draaien.
Fimo: nog steeds geen inspiratie. Kwam fimokralen tegen op Ebay. Zo mooi, zo goed geprijsd. Wat zal je zelf nog gaan zitten prutsen. (nee, niet gekocht)

Ben een volgende pop aan het bekralen.

Gesloten