Ik wil haar topic niet overnemen (Moon, je hebt gelijk).
Toen ik eerder deze week de Zpagetti kocht, had ik een punnikmolentje in de hand. Ik wil met dun gepunnikte wol hetzelfde proberen als men met Zpagetti doet. Heb dat molentje niet gekocht omdat ik het hier lokaal had besteld. Gisteren is de bestelling aangekomen zonder molentje. Geen groot leed maar ik baal wel. Morgen een lange week uit, was er helemaal klaar voor. Tegen de tijd dat ik weer thuis ben is het molentje misschien wel gearriveerd en kan ik ermee spelen maar daar heb ik nu niks aan.
Hard tegen hard is dat als de winkel zich niet aan de afspraak houdt ik me vrij voel om het molentje elders te kopen.
Ik ga naar Duitsland. Naar het land van de interessante wolletjes. Wedden dat ze daar ook die molentjes hebben!!!
Heb nog erg veel pijn in de schouder en misschien moet dat eerst over zijn voor ik rondjes kan draaien met een punnikmolentje dus waar gaat het helemaal over.
Rant over.
Fijn weekend, fijne koninginnedag iedereen!!
Edit:
Nu bovenstaande dus voorlopig niks wordt, hoop ik dat mijn Fimo spulletjes vandaag komen, en dat er daar ginds behalve een magnetron ook een oven aanwezig is. Anders word't kruiswoordpuzzelen.