20 april tas zpagetti

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
marjon
Bead Believer
20 april tas zpagetti

Bericht door marjon » ma 19 apr 2010 10:46

Als je eenmaal de smaak te pakken hebt.... :-DD

Afbeelding

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Re: 20 april tas zpagetti

Bericht door MB » ma 19 apr 2010 15:37

Deze is ook superleuk :applaus: , hoe groot zijn zulke tasjes?
~Groetjes Margriet~

marjon
Bead Believer

Bericht door marjon » ma 19 apr 2010 16:09

De witte is ongeveer 25cm bij 20cm, de zwarte en zwart wit gestipte zijn klein, past net je telefoon en sleutels in zeg maar. Leuk voor een avondje uit.
Maar een grote tas is hiermee ook prima te maken...... mijn volgende project :)

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » zo 25 apr 2010 09:37

Die is ook leuk!! :(L)

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » zo 25 apr 2010 09:48

Ik vind dit heel erg leuk, ook de andere tassen van Zpagetti. Wil er erg graag mee spelen maar weet zeker dat ik zo'n tas nooit ga gebruiken. Ik heb niks met tassen. Maar het kriebelt wel. Als ik tijdens mijn omzwervingen zo'n bol te pakken kan krijgen, ga ik er voor.
(ons ben zuunig, wil die porto er niet bij hebben).
Gisteren nog in een wolwinkel gevraagd. Nix. "Men koopt dat allemaal op internet". Triest maar waar.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » zo 25 apr 2010 11:32

Hij is erg leuk en mooi gelukt ook. Ik heb destijds een bol gekocht op de Kreadoe, maar helaas is de tas nog steeds niet helemaal afgewerkt. Het is wel leuk spul om mee te werken.

Voor Frutsel: er zijn best veel winkels die al Zpagetti verkopen. Soms wel iets duurder dan op de site van Zpagetti, maar in de winkel heb je wel het voordeel dat je het kan bekijken en voelen. Heel soms zit er ook een hele rafelige bol tussen en die wil je eigenlijk liever niet. Ik zag ook een adres in Rotterdam: http://www.zpagetti.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; (en dan de link: waar kan ik het krijgen).
Groetjes van Monica

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » zo 25 apr 2010 12:48

Moon: Helemaal goed. Dankjewel!!
(Even naar de Action en deze winkel voordat de echtgenoot begint met vloerbedekking leggen.)

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » di 27 apr 2010 12:04

Heb een ding Zpagetti gekocht, #12 breinaalden en haaknaald.
Dit wordt NIET mijn nieuwe hobby.
Het is wrikken a la een 6-jarige. En ik kan heel goed breien. Op zich. :roll:
Nu even met de #15 naalden proberen, anders met de haaknaald, en als dat ook niet wil gaat't in de aanbieding.

Ik geef nog niet op, maar de schouder en de handen hebben dat inmiddels al wel gedaan.

Ik heb het nu ook opgegeven. 't Spul staat op MP. Jammer.

Hoop dat het over wat dagen of weken beter gaat, heb ik niet. 't is gewoon te zwaar. :-((

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » di 27 apr 2010 13:52

Oh wat jammer zeg. Het is inderdaad erg zwaar en vooral als je al een hele lap gedaan hebt, dan hangt er wel een kilo gewicht aan je pennen. Met het breien heb ik trouwens geen ervaring. Ik ben ermee aan het haken en na een paar toertjes moet je het inderdaad even laten rusten, omdat het zwaar is.

Maar je kunt ook met andere dingen breien op zo'n grove naald, zoals repen van plastic tassen (is lichter :wink: ). Dat wil ik ook nog eens gaan uitproberen.
Groetjes van Monica

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » di 27 apr 2010 14:16

Aan die plastic repen moest ik ook meteen denken, heb het daar nog over gehad met de echtgenoot.

Ik had een punnikmolentje besteld, dat moet nog komen, om mijn dunne wol dik te maken en hetzelfde mee te proberen te doen als met Zpagetti.
Dat molentje moet nog komen, ben bang na het weekend, en ik stond er net mee in mijn handen :shock: :shock: :shock: :shock: maar ik vind het niet fair om die winkel ermee te laten zitten, dus niet gekocht.

Ik heb nu tenminste wel een bod van 4 euro op mijn Zpagetti advertentie. Dat wordt'm niet :mrgreen:

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » di 27 apr 2010 16:09

Oh ik ben benieuwd hoe dat werkt met dat punnikmolentje. Als dat niet lukt kun je ook gewoon dubbele draad proberen, maar daar zal je vast zelf ook al over nagedacht hebben en ik weet niet of dat net zo'n mooi resultaat geeft.

Nee 4 euro is wel een beetje aan de lage kant. Ach er zal vast nog wel een hoger bod komen. Het zou wel handig zijn als het iemand in de buurt is i.v.m. die verzendkosten.

Sorry Marjon voor het off-topic gaan in jouw topic. Misschien maar een nieuw topic openen om over de ervaringen van Zpagetti enzo te kleppen.
Groetjes van Monica

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » wo 28 apr 2010 19:12

marjon schreef:De witte is ongeveer 25cm bij 20cm, de zwarte en zwart wit gestipte zijn klein, past net je telefoon en sleutels in zeg maar. Leuk voor een avondje uit.
Maar een grote tas is hiermee ook prima te maken...... mijn volgende project :)
Idd niet zo groot, maar wel superleuk :(L) en leuk als je een avondje uit gaat, ik zag vanmiddag bij een winkel die wol/katoen in een etalage, het zijn wel enorme bollen :)
~Groetjes Margriet~

marjon
Bead Believer

Bericht door marjon » wo 28 apr 2010 19:45

het maakt heel wat los zie ik :D ik heb nu verschillende zpagetti geprobeerd, en er zit heel stug spul tussen maar als je even kijkt of het een beetje elastisch is, werkt makkelijker. Ik ben nog steeds druk aan de haak, met een 12mm naald en ik heb een nieuwe hobby erin gevonden.
groetjes marjon

Saga Suus
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Saga Suus » zo 02 mei 2010 17:31

Heel leuk, mooi zomers.

Gesloten