21-03; mijn granny squares en meer

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:
21-03; mijn granny squares en meer

Bericht door Dorith » zo 21 mar 2010 20:25

Hoi!

Zoals gezegd in het topic van Sandra heb ik vandaag ook even foto's gemaakt van mijn haakprojecten.
Ik haak best veel, heb ook al een aantal amigurumi projecten gedaan en die hebben jullie hier ook weleens gezien. Nu dus bezig met de granny squares.
Ik maak een kleed van 300 vierkantjes, zit inmiddels op 121. :D

Afbeelding

En om ook eens een andere vorm te haken voor de afwisseling ben ik nu bezig met deze fantastisch leuke onderzetters. En blijft dat kleed weer even still liggen :? :D

Afbeelding

Afgelopen week achter mijn naaimachine gekropen en dit zwarte mandje van een vrolijke nieuwe binnenhoes voorzien! En daar kan weer mijn voorraadje katoen in [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Afbeelding

Zo! Nu heb ik ook weer even gepost!
:banaan:

Groetjes Dorith
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Re: 21-03; mijn granny squares en meer

Bericht door Mar-JoYa » ma 22 mar 2010 08:53

Oh wowie wat een mooie combi die deken :(L) Als onderzetter zijn ze ook te grappig!
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 22 mar 2010 09:12

mooi :D Leuk dat het 1 duidelijke kleurenmix is, niet zo druk zeg maar. Waar haal jij zoal de patronen vandaan? Ik heb zo pas een boek besteld met alleen maar patronen van vierkantjes / rondjes / hexagons etc, moet het nog ontvangen maar ben heel benieuwd.

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » ma 22 mar 2010 09:48

Wow! Leuk zeg!!! :(L) :(L) :(L)
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 22 mar 2010 11:39

Sandra schreef:mooi :D Leuk dat het 1 duidelijke kleurenmix is, niet zo druk zeg maar. Waar haal jij zoal de patronen vandaan? Ik heb zo pas een boek besteld met alleen maar patronen van vierkantjes / rondjes / hexagons etc, moet het nog ontvangen maar ben heel benieuwd.
Vroeg ik me nu net ook af, aangezien ik allemaal hetzelfde patroontje gebruik, ook fijn omdat het allemaal verschillende kleuren zijn, maar bij dezelfde kleur terug laten komen zijn patroontjes fijn natuurlijk ;)
Oh en Sandra.........welk boek???? ;)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 22 mar 2010 11:40

Beyond the Square -
Edie Eckman
Engels - Spiral Binder

voor 16,99 besteld via bol.com, levertijd 5 a 7 werkdagen, hopelijk heb ik het deze week binnen. :D

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 22 mar 2010 11:41

Oh ja, die was ik ook al ergens tegen gekomen ;) laat je even weten hoe blij je er mee bent?

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » ma 22 mar 2010 11:43

Dat boekje ken ik ook ja...ik heb hem niet maar wel overwogen. Wie weet nog eens [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Ik heb het patroon van de granny square van de weblog van Attic24. Pas op als je daar gaat kijken want daar staan zoveel leuke dingen :D
De onderzetters is eigen ontwerp. Vaak doe ik dat zo..gewoon beginnen en dan ontdek je vanzelf hoe je verder en verder kunt.
Ik had op mijn weblog al de vraag geplaatst of er behoefte was aan het patroontje van die onderzetters...dus als je dat wilt..even aangeven! :wink:
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 22 mar 2010 11:55

Hier of op je weblog :lol: Ja dus ;)

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » ma 22 mar 2010 16:26

Zo, je deken wordt mooi, Dorith!! :(L) Begint aardig op te schieten. Vind de onderzetters ook erg leuk! Doe mij ook maar een patroontje! :mrgreen:

Gesloten