13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:
Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Mar-JoYa » di 23 mar 2010 22:16

Ellen schreef:
Mar-JoYa schreef:Precies :lol: :lol: :lol: Oh de happy hooker, die wil ik ook nog...........Rene wordt gek ;)
lachen1 lachen1 lachen1 lachen1
Moest er even over nadenken, maar dat boek wat we bedoelen MOET anders heten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar nee toch echt................... http://www.amazon.com/Stitch-Bitch-Croc ... 0761139850" onclick="window.open(this.href);return false; alhoewel die andere meer resultaten oplevert :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Sandra » di 23 mar 2010 23:19

karin v h schreef:Leuk Sandra, ik dacht eventjes dat je een sprei aan het maken was - maar ja dat zou een jarenplan worden. :mrgreen:
:lol: ik zeg altijd dat ik al een '10=jarenplan' project heb, dat is mijn borduurwerk. Dat laat ik vaak lange tijd liggen...heb ik puur om wat te doen te hebben dan voor het eindresultaat. Haken kost ook wel wat tijd maar scheelt eigenlijk niet veel met hoeveel tijd dat speciaal rijgwerk kost. ;) Je krijgt iig iedere avond wel minimaal 1 vierkantje af. ;)

Gebruikersavatar
Kralenannie
Bead Designer
Berichten:843
Lid geworden op:ma 29 jan 2007 18:21
Locatie:Hardenberg

Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Kralenannie » wo 24 mar 2010 10:38

Owwww... Sandra.... waarom kom je nu met die leuke dingen :evil: :wink: . Ik heb me nog even ingehouden maar gisteravond heb ik ook mijn eerste vierkantje gemaakt van 1 kleur :mrgreen: :mrgreen: .

Niet meer van die leuke dingen plaatsen aub :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(laatste opmerking negeren please Very happy Very happy ) Hoezo "ik weet niet wat ik wil" 8)
Groetjes, Anita

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Sandra » wo 24 mar 2010 10:47

:lol: Ik vind haken nu zo leuk, ik heb lekker veel verschillende kleuren van catania wol gekocht. Mijn vriend vindt het wel erg veel bollen wol voor 'n net beginnende hobby...maar toen ik zei dat deze hobby een stuk goedkoper is dan zijn nieuwe spiegelreflexcamera met hele mooie lens was hij meteen weer stil. [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] Het is ook gewoon leuk hoe blij je kan worden van allerlei vrolijke kleurtjes!

Gebruikersavatar
Kralenannie
Bead Designer
Berichten:843
Lid geworden op:ma 29 jan 2007 18:21
Locatie:Hardenberg

Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Kralenannie » wo 24 mar 2010 11:16

Met Cataniawol heb ik gister ook gehaakt en het ging verbazingwekkend snel en het is heel fijn garen om mee te werken. Als je eenmaal de steken een beetje doorhebt is het veel herhaalwerk met de vierkantjes.
Hier stond maandag op de markt iemand die catania verkocht.... spijt dat ik niet direct heb gekocht want ze staat er pas weer over 2 weken :cry:
Groetjes, Anita

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Sandra » wo 24 mar 2010 11:18

Precies, en juist dat herhaalwerk vind ik na 'n drukke dag werken heerlijk om lekker lui op de bank te doen. :D Niet nadenken maar toch iets te doen te hebben. :) Bij kralen moet je toch wat meer de boel bij elkaar pakken, je haakwerkje heb je er zo bij gepakt.

Gebruikersavatar
Dorith
Bead Intelligent
Berichten:1429
Lid geworden op:zo 10 aug 2003 19:24
Locatie:Lelystad
Contacteer:

Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Dorith » wo 24 mar 2010 12:54

:mrgreen: :mrgreen:
ik moet gewoon zo lachen om al dat enthousiasme hier!!! Wie laat er een fotootje zien van al haar bergen catania katoen [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Het IS ook gewoon leuk!
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Gebruikersavatar
Kralenannie
Bead Designer
Berichten:843
Lid geworden op:ma 29 jan 2007 18:21
Locatie:Hardenberg

Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Kralenannie » wo 24 mar 2010 13:19

NEEEEEEE, niet nog meer verleiding nagelbijten . Dorith wat doe je me aan :doh:
Groetjes, Anita

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Sandra » wo 24 mar 2010 13:27

Dorith schreef::mrgreen: :mrgreen:
ik moet gewoon zo lachen om al dat enthousiasme hier!!! Wie laat er een fotootje zien van al haar bergen catania katoen Afbeelding
Het IS ook gewoon leuk!
zal ik doen als het is uitgesorteerd. ;) 1 hint, ik heb een pdf gedownload waarop veel kleuren staat zodat ik kan bijhouden welke ik al heb. ;) Kortom ik ben een beetje hebberig. ;)

Gebruikersavatar
Dorith
Bead Intelligent
Berichten:1429
Lid geworden op:zo 10 aug 2003 19:24
Locatie:Lelystad
Contacteer:

Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Dorith » wo 24 mar 2010 21:48

Haahaha sandra! Jij bent echt erg!!;)
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Moon » wo 24 mar 2010 23:09

De vierkantjes zijn erg mooi Sandra!

Ja haken is erg verslavend. Ik had voor m'n amigurumi al heel veel kleurtjes Catania gekocht en het is inderdaad heel fijn garen. Ik heb nu pas bij de Xenos een hele handige smalle opbergbox gekocht waar die bolletjes precies inpassen. Je kunt de bolletjes heel handig stapelen je kunt de kleurtjes goed zien.
Groetjes van Monica

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Sandra » do 25 mar 2010 10:24

hi Monica,
Klinkt goed, zo 'n opbergbox! Kan je misschien preciezer beschrijven hoe het eruit ziet? Een foto zou al helemaal handig zijn, als het kan :oops: .We gaan vanavond naar de bioscoop, wil daarvoor dan even er langs. Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: 13/3 eerste haakwerkjes oma's vierkantjes

Bericht door Moon » do 25 mar 2010 11:39

Een paar fotootjes van de opbergdoos die ik bij Xenos heb gekocht. Officieel heet het dus een DVD box zag ik net op het etiket. Zo'n box kost 4,99 euro.

Afbeelding

Afbeelding

Het etiket:
Afbeelding

Ik dat dat je op de foto zou kunnen klikken voor een grotere, maar dat is niet zo helaas. Ik heb tegenwoordig moeite om met imageshack gewoon formaat foto's te uploaden. Of ze worden reuzegroot of zo klein.
Groetjes van Monica

Gesloten