Verslaafd aan haken! 11-02-10

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:
Re: Verslaafd aan haken! 11-02-10

Bericht door Hannelies » vr 12 feb 2010 16:25

Erg leuk met die bloemen erop!

Gebruikersavatar
snoep
Bead Addict
Berichten:2351
Lid geworden op:wo 26 mar 2008 08:10
Contacteer:

Re: Verslaafd aan haken! 11-02-10

Bericht door snoep » vr 12 feb 2010 19:04

Ze zijn leuk hoor

Margaret

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Verslaafd aan haken! 11-02-10

Bericht door De Sierkip » za 13 feb 2010 09:09

Geweldig leuk allemaal!! :(L) :(L) Ben zelf ook helemaal verslaafd aan het haken, ben met 3 tassen tegelijk bezig... :oops: En dat bloemenhaakboek, had Sandra al eens in een ouder topic laten zien, ik was op slag verliefd en heb het gelijk aangeschaft en mijn eerste blommen gehaakt. Nog wel in 1 kleur, met een eigen draai door te versieren met kraaltjes. Moet ze alleen nog op de foto zetten. Dan zal ik ze ook laten zien.

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: Verslaafd aan haken! 11-02-10

Bericht door Moon » za 13 feb 2010 10:33

De Sierkip schreef:Geweldig leuk allemaal!! :(L) :(L) Ben zelf ook helemaal verslaafd aan het haken, ben met 3 tassen tegelijk bezig... :oops: En dat bloemenhaakboek, had Sandra al eens in een ouder topic laten zien, ik was op slag verliefd en heb het gelijk aangeschaft en mijn eerste blommen gehaakt. Nog wel in 1 kleur, met een eigen draai door te versieren met kraaltjes. Moet ze alleen nog op de foto zetten. Dan zal ik ze ook laten zien.
Oh ben benieuwd naar je bloemen. Ik heb het boek ook al een tijdje in huis en er staan mooie dingen in. Ik ben er alleen nog niet aan begonnen.
Groetjes van Monica

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Verslaafd aan haken! 11-02-10

Bericht door De Sierkip » za 13 feb 2010 10:35

Moon schreef:
De Sierkip schreef:Geweldig leuk allemaal!! :(L) :(L) Ben zelf ook helemaal verslaafd aan het haken, ben met 3 tassen tegelijk bezig... :oops: En dat bloemenhaakboek, had Sandra al eens in een ouder topic laten zien, ik was op slag verliefd en heb het gelijk aangeschaft en mijn eerste blommen gehaakt. Nog wel in 1 kleur, met een eigen draai door te versieren met kraaltjes. Moet ze alleen nog op de foto zetten. Dan zal ik ze ook laten zien.
Oh ben benieuwd naar je bloemen. Ik heb het boek ook al een tijdje in huis en er staan mooie dingen in. Ik ben er alleen nog niet aan begonnen.
Het is alleen al een mooi boek om in te kijken!! :wink: :(L) Blommen komen er vandaag of morgen aan!

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Re: Verslaafd aan haken! 11-02-10

Bericht door Rooos » zo 14 feb 2010 00:12

Dank jullie wel! Ik heb er vanavond ook weer eentje zitten haken...lekker ruime Bob Marleyachtige dreadmuts...

Gesloten