Daarna dus met echt zilver aan de gang. Ik moest een ring maken die ging overlappen en hoe mocht ik zelf weten. Nu wilde ik graag een brede gehamerde ring

Ben nu begonnen aan oorbellen, die gaan we een beetje rond slaan zodat het een beetje op brede ringen lijken en daar wil ik een gaatje in boren zodat ik er war kraaltjes aa kan hangen. Atlhans dat is het idee, of het leuk is is maar afwachten.kralenroosje schreef:gaaf hoor dat je dat zelf kan maken...wat gaan we nog meer zien???
Hee daar zit ik ook, dinsdag overdag. En vorig jaar dinsdagavond. Wanneer ben jij er?Marja van Houten schreef:Leuk Sannie,
IK ben ook net met een opleiding begonnen bij Ben van Helden in Zeist. Basisjaar is 30 x 4 uur overdag of 30 keer een avond.
Ook leeeeuk....
Marja
sanegdokter schreef:Ben nu begonnen aan oorbellen, die gaan we een beetje rond slaan zodat het een beetje op brede ringen lijken en daar wil ik een gaatje in boren zodat ik er war kraaltjes aa kan hangen. Atlhans dat is het idee, of het leuk is is maar afwachten.kralenroosje schreef:gaaf hoor dat je dat zelf kan maken...wat gaan we nog meer zien???