05/09 mijn favoriete jeans

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Gebruikersavatar
Bieketjuh
Bead Designer
Berichten:998
Lid geworden op:wo 10 aug 2005 16:27
Locatie:Neerpelt (België)
05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door Bieketjuh » za 05 sep 2009 08:54

Was gescheurd en ik wou hem niet missen, dus heb ik er iets moois van proberen te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder zijn er (natuurlijk) ook houte kralen in verwerkt, stukken van een kapotte riem, een gesp van een speld en een reserveknoop. Dus ik heb geprobeerd om aan recyclage te doen. Wat vinden jullie ervan? Iemand nog tips?

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door sanegdokter » za 05 sep 2009 12:18

Ik vindt hem superleuk! En wat een toffe oplossing zo! Heb alleen wel het gevoel dat er nog wel iets op mag op het spijkerstof. Voor mn gevoel is de spijkerstof een beetje kaal zo. :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Bieketjuh
Bead Designer
Berichten:998
Lid geworden op:wo 10 aug 2005 16:27
Locatie:Neerpelt (België)

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door Bieketjuh » za 05 sep 2009 12:51

sanegdokter schreef:Ik vindt hem superleuk! En wat een toffe oplossing zo! Heb alleen wel het gevoel dat er nog wel iets op mag op het spijkerstof. Voor mn gevoel is de spijkerstof een beetje kaal zo. :D
Ja dat gevoel had ik ook, maar ik weet niet precies wat. Misschien moet ik een leuke speld maken met kralen, maar vindt niet echt iets leuks.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door sanegdokter » za 05 sep 2009 13:24

Bieketjuh schreef:
sanegdokter schreef:Ik vindt hem superleuk! En wat een toffe oplossing zo! Heb alleen wel het gevoel dat er nog wel iets op mag op het spijkerstof. Voor mn gevoel is de spijkerstof een beetje kaal zo. :D
Ja dat gevoel had ik ook, maar ik weet niet precies wat. Misschien moet ik een leuke speld maken met kralen, maar vindt niet echt iets leuks.
jaa moeilijk he! :shock: Ik kan er ook niet echt mn vinger op leggen wat het nu precies is. Misschien iets van een applicatie, een matroesjka op zoiets erop strijken, iets in die trant. Wat misschien ook geinig is om een (kont)zak op de voorkant te naaien, dat breekt ook weer. Of een brede lint of een lapje geinige stof erop naaien. :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door Ellen » za 05 sep 2009 13:36

Wat een leuk idee, en prima gelukt :D :applaus: :applaus:
En verder die overige tips, vind ik ook wel, maakt het nog meer aparter denk :!:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
Jeanette
Bead Producer
Berichten:1041
Lid geworden op:vr 17 okt 2008 11:53
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door Jeanette » za 05 sep 2009 16:36

gaaf hoor!!!
Die kontzak lijkt me overigens ook wel wat...
Groetjes Jeanette

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door De Sierkip » za 05 sep 2009 18:38

Oh, die is echt leuk!!! :(L) Wat een leuk idee ook!! Ben het eens met de kontzak, die past er nog prima op. Vind ook dat je de schouderband (heet dat eigenlijk zo??) erg leuk gedaan hebt!!

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door Hannelies » za 05 sep 2009 19:25

Leuk is ie. En grappig, doet me denken aan vroeger.. Als tiener maakte ik ook tassen van oude broeken en ook rokjes trouwens, dat laatste is heel makkelijk.

Ris
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:do 03 sep 2009 20:35

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door Ris » za 05 sep 2009 20:25

Haaaaa, grapig.. :lol: :lol: Ik heb ook een tas gemaakt van mijn spijkerbroek(een jaar geleden), allemaal met handen want ik kan niet naaien, maar tot nu toe weet ik nog niet hoe moet ik hem gaan versieren. Met deze idee, kom ik wel uit. Dank je... :wink: :wink:

Gebruikersavatar
kralenroosje
Bead Designer
Berichten:837
Lid geworden op:ma 22 sep 2008 13:01
Contacteer:

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door kralenroosje » zo 06 sep 2009 06:18

wat een goed idee van je :applaus:
misschien kan er inderdaad nog wel wat bij....

Gebruikersavatar
Bieketjuh
Bead Designer
Berichten:998
Lid geworden op:wo 10 aug 2005 16:27
Locatie:Neerpelt (België)

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door Bieketjuh » zo 06 sep 2009 08:18

Dank julliewel! Ik ga er eens over nadenken, want een zak van een broek halen en er terug opstikken is niet zo gemakkelijk.
@ ris: met de hand naaien, dat zou ik echt niet zien zitten :oops:. Maar leuk dat ik voor wat inspiratie kan zorgen.
@ Hannelies, hoe kort waren die rokjes dan? of maakte je ook de pijpen los om die aanelkaar te naaien? De mijne was net onder mijn billen gescheurd dus, niet echt een optie.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door Mar-JoYa » zo 06 sep 2009 14:34

Hannelies schreef:Leuk is ie. En grappig, doet me denken aan vroeger.. Als tiener maakte ik ook tassen van oude broeken en ook rokjes trouwens, dat laatste is heel makkelijk.
Vind de tas super :!: maar ben het helemaal met Sandra eens :D Die rokjes van spijkerbroeken maakt mijn schoonmoeder voor me............ 8)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
CreaCorina
Bead Fanatic
Berichten:1955
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 20:58
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door CreaCorina » di 08 sep 2009 12:24

Leuk gedaan
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gebruikersavatar
Saga Suus
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 07 jun 2009 17:01
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: 05/09 mijn favoriete jeans

Bericht door Saga Suus » zo 13 sep 2009 08:26

Helemaal leuk! Ik wil al eeuwen zo'n tas maken maar helaas scheuren mijn spijkerbroeken maar niet, haha.

Gesloten