Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
erg leuk! hoe lang ben je ongeveer bezig met 1 zo 'n muts? Vond je prijs wel best goedkoop, wat ik op je site zag...of valt het mee qua hoeveel tijd het kost?
Het begint de kralen wel te overheersen bijna, nog twee onafgemaakte cuffs liggen die ik ook graaaag wil showen, maar dus eerst af moeten
Ik word steeds sneller maar ik er gaan toch gauw een aantal uren in zitten, stuk of zes à acht of zo.......... vond het ook lastig een prijs te bepalen, ben wel benieuwd wat jullie vinden dan, graag mening zonder op mijn site te spieken wat ik er momenteel voor vraag dan als ik dat mag verzoeken
Ik ben slecht in prijzen bedenken voor handgemaakte dingen maar zelfs als ik het in 'n grote volle doos bij de wibra zou vinden zou ik het nog wel goedkoop vinden....als het zoveel werk is lijkt het mij persoonlijk niet de moeite waard om voor zo 'n prijs te verkopen....ikzelf denk dan eerder aan 15 a 20,- , van wat ik ervoor over zou hebben voor 'n muts....maar dan nog verdien je niet al de uren terug vind ik persoonlijk.....maar heb dus iig meer ervoor over dan voor dat prijs wat erop staat.
Super schattig, ik hou van die mutsen, heb ongeveer zo'n soort model in het donkerblauw met bloem. Een prijs bedenken is inderdaad moeilijk, als hij met de hand gemaakt is, mag hij inderdaad wel wat duurder zijn vind ik. Ik kocht mijn blauwe bij bijoux brigitte voor 12 euro, maar die was natuurlijk niet handgemaakt. Meer geld mag hij dus kosten vind ik, mensen hebben het er vast wel voor over als ze gek zijn op je muts!
Deze is ook weer super lief! Ikzelf zou denken, je betaalt al gauw 5 euro voor een mooie bol wol, je hebt er meer dan 1 nodig, plus nog je uren die erin gaan zitten... Ik denk dat je best 15 euro mag vragen...
toch even gespiekt op je site, ik vind het ook wel goedkoop hoor!
Heel schattig!! Ik vind het heel moeilijk ergens een prijs aan te geven, maar ik ben zelf ook aan de haak en de bolletjes wol zijn inderdaad best prijzig, plus de uren arbeid, mag je er zeker wel 15-20 euro voor vragen. Het is ook nog eens een unieke muts, is er maar 1 van, dat telt ook wel mee, vind ik. Dus doe maar 20 euro! Mag ik nu spieken wat je ervoor vraagt??