Schilderwerk letop! veel!
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Heeeeel heeeeel heeeel errug mooi!!! 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: Schilderwerk letop! veel!
in 1 woord: prachtig!
groetjes
Elly
groetjes
Elly
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Sprakeloos!!! Het Elfje, Junglebook en de eerste zijn hier favoriet en ik wil ook wel zo'n leuk geboortebord in April 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
wauw wauw en nog eens wauw...... 

Wow, wat gaaf.
Ik word in mei 50 jaar en ik heb m'n man en zoons gewaarschuwd dat ik ze iets aan zou doen (
) als ze een Sara in de tuin zetten.
Maar nu ga ik ze even jou site laten zien.
Misschien brengt ze dit op een idee....... mag ik alsjeblieft zo'n gekke sara in de tuin ??????
groetjes Wilma
Ik word in mei 50 jaar en ik heb m'n man en zoons gewaarschuwd dat ik ze iets aan zou doen (
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Maar nu ga ik ze even jou site laten zien.
Misschien brengt ze dit op een idee....... mag ik alsjeblieft zo'n gekke sara in de tuin ??????

groetjes Wilma
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
hoi,
dankjewel zit blozend achter de pc.
Ik projecteer het idd met een overheadprojector op muren. Vroeger tekende ik alles eerst op een groot vel papier uit en dan ging ik met een grafietkrijtje over de achterkant en dan doordrukken, maar dat was zo'n tijdrovende bezigheid en ja klanten betalen per uur dus das zonde van de tijd nu heb ik het met 10 min op de muur staan en hoef alleen maar te schilderen. Beetje domweg inkleuren dus! Ik moet zeggen dat het natekenen op groot oppervlak me niet zo goed afgaat als van klein naar iets van A3 formaat bijv. dus nu weet ik ook zeker dt alles aardig in verhouding blijft. Alleen ben ik zo nu en dan wel stukken van de lijnen kwijt omdat ik eerst met de achtergrond begin en dan vlieg ik wel eens wat over de contouren van een beest heen. en dan moet ik weer mijn natekentalent aanjagen
Maar het komt meestal altijd goed.
Ik maak veel voor mezelf een enkele keer heb ik het voorrecht om bij mensen wat te doen, maar nu met de recessie kan ik merken dat er weinig vraag naar is. jammer het is zo'n leuk werk en de muren hier zijn bijna vol haha!Daarom maar in de borden gegaan en dat loopt echt super goed.
groetjes saskia
dankjewel zit blozend achter de pc.
Ik projecteer het idd met een overheadprojector op muren. Vroeger tekende ik alles eerst op een groot vel papier uit en dan ging ik met een grafietkrijtje over de achterkant en dan doordrukken, maar dat was zo'n tijdrovende bezigheid en ja klanten betalen per uur dus das zonde van de tijd nu heb ik het met 10 min op de muur staan en hoef alleen maar te schilderen. Beetje domweg inkleuren dus! Ik moet zeggen dat het natekenen op groot oppervlak me niet zo goed afgaat als van klein naar iets van A3 formaat bijv. dus nu weet ik ook zeker dt alles aardig in verhouding blijft. Alleen ben ik zo nu en dan wel stukken van de lijnen kwijt omdat ik eerst met de achtergrond begin en dan vlieg ik wel eens wat over de contouren van een beest heen. en dan moet ik weer mijn natekentalent aanjagen

Ik maak veel voor mezelf een enkele keer heb ik het voorrecht om bij mensen wat te doen, maar nu met de recessie kan ik merken dat er weinig vraag naar is. jammer het is zo'n leuk werk en de muren hier zijn bijna vol haha!Daarom maar in de borden gegaan en dat loopt echt super goed.
groetjes saskia
een mens lijd het meest aan het lijden dat hij vreest

o wat super mooi, ................... dat elfje 

- wilmadonna
- Bead Fan
- Contacteer:
oh wat leuk zeg!
vooral baghera van het jungle book vind ik supermooi gedaan!!!!
Hoelang ben je daar wel niet mee bezig???
groetjes!
vooral baghera van het jungle book vind ik supermooi gedaan!!!!
Hoelang ben je daar wel niet mee bezig???
groetjes!
hm alle uren opgeteld zo'n 30. maar ik was ook hoogzwanger dus ging allemaal niet zo vlot als anders. hihi moest natuurlijk allemaal op laatste moment nog even.
groetjes saskia
groetjes saskia

het is echt prachtig....die van de jungle boek is dus bij jou thuis? Gelukkig is het ook voor oudere kinderen mooi, want zoiets wil je niet snel weer overheen verven lijkt mij.
Klopt daarom dacht ik bij een jongen maar iets van jungle. Dat houd nog even tenminste. Maar goed ik zal het vast ooit een keer moeten oversausen, dat word afzien!Sandra schreef:het is echt prachtig....die van de jungle boek is dus bij jou thuis? Gelukkig is het ook voor oudere kinderen mooi, want zoiets wil je niet snel weer overheen verven lijkt mij.

- Suzanne1804
- Bead Fan
Wauw, prachtig! De eerste vind ik het mooiste. 

- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
wauh heel erg mooi!!