14-01-10 Weer iets leuker gemaakt ;)

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Sunflowerjewels
Bead Believer
Contacteer:
Re: 14-01-10 Weer iets leuker gemaakt ;)

Bericht door Sunflowerjewels » vr 15 jan 2010 11:12

Leuk gedaan! :D

Ik ben op dit moment ook heeeeeel veeeeel bloemen aan het haken als voorraadje voor m'n workshop 'tassen pimpen'. Het is niet moeilijk om te doen.
Groetjes,
Ingrid

Kralenannie
Bead Designer

Bericht door Kralenannie » vr 15 jan 2010 13:21

Als je een goed patroon hebt dan lijkt het niet moeilijk, maar ik zag gisteren een videotutorial op de site van jessica tromp voor het haken van een bloem en tjeee..... dat ging me toch snel.
Ik zat echt met m'n oren te flapperen, nu 2 vasten... lossen, stokjes :shock: ehhhhh ik moet m'n haken duidelijk even opvijzelen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (is gedateerd vanaf de huishoudschool :wink: )
Groetjes, Anita

Sunflowerjewels
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Sunflowerjewels » vr 15 jan 2010 15:38

Kralenannie schreef:Als je een goed patroon hebt dan lijkt het niet moeilijk, maar ik zag gisteren een videotutorial op de site van jessica tromp voor het haken van een bloem en tjeee..... dat ging me toch snel.
Ik zat echt met m'n oren te flapperen, nu 2 vasten... lossen, stokjes :shock: ehhhhh ik moet m'n haken duidelijk even opvijzelen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (is gedateerd vanaf de huishoudschool :wink: )
Ik heb op You Tube een filmpje gevonden, die ik goed te volgen vind; deze haal ik erbij als ik het ff niet meer weet... :D
http://www.youtube.com/watch?v=Z4fKxBAR ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Ingrid

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » vr 15 jan 2010 17:41

Wat een superleuk(er) setje heb je ervan gemaakt!! En dat lammetje: :(L)

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » za 23 jan 2010 12:04

Heel schattig zo :(L) en dat lammetje wat leuk!!
Ik heb vorig jaar een aantal van die bloempjes gehaakt en liggen nu in een zakje om iets mee te doen :)
~Groetjes Margriet~

Talitha
Bead Designer

Bericht door Talitha » za 30 jan 2010 19:10

Schattig :(L)
haar jasje zal niet opvallen met deze geweldige blikvangers. Heel leuk.
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.

Gesloten